עתירי זכויות
עתירי זכויותצילום: מכללת שאנן

במכללה האקדמית לחינוך ''שאנן'' שבחיפה נערך מפגש גמלאים מיוחד, ביוזמתן של שתי גמלאיות שעדיין עובדות במכללה, המרצה לתנ"ך והמדריכה הפדגוגית נחמה טייטלבאום ושלומית גור, מרצה ומרכזת היחידה להתמחות וכניסה להוראה.

פרופ' יחיאל פריש, נשיא המכללה, בירך את הנוכחים ואמר כי "שימשתם במשך שנים ארוכות בתפקידים אקדמיים ומנהלתיים משמעותיים, ואתם עתירי זכויות בהפיכת המוסד למגדלור אקדמי ותורני ולמרכז חינוך אקדמי חשוב מאין כמוהו לכל בני המגזר הדתי בצפון. אני מזמין אתכם להמשיך את הקשר עם המכללה גם במהלך השנה".

בין המשתתפים הרבים נכחו יפה פרידמן ובעלה ד"ר מרדכי פרידמן, לשעבר מנהל המחלקה לתרבות תורנית, רב המכללה לשעבר הרב יעקב חיים ורעייתו יקירת העיר חיפה יהודית יחזקאלי- מהמרצות הוותיקות במכללה שחצתה את גיל 90. משתתפת נוספת הייתה בתיה חריר, רעייתו של ראש המכללה לשעבר, הרב ד"ר שלמה חריר ז"ל, שהיום הוקדש לעילוי נשמתו.

בנוסף, הוזמנו לכנס גם גמלאי ארגון המורים הדתיים- מחנכים מאזור הקריות הנמצאים בגמלאות, כשבמהלך המפגש התברר כי בין המשתתפים נמצאים שלושה דורות של גמלאים מאותה שרשרת חינוך והוראה: לאה לנצר, מורה ותיקה לתנ"ך, מורות גמלאיות שהיו תלמידותיה וגמלאיות צעירות שהיו תלמידותיהן.