מבצעי קיץ
מבצעי קיץצילום: יח"צ

זאת התקופה שרהיטי הבוטיק יוצאים לאור ומאפשרים לכם לראות את האור, ולשלם מחיר זול על שולחן גדול ומדוגם, כסאות אומנותיים, כורסאות טלויזיה ומערכות ישיבה מתקדמות.

פינות ישיבה – ממערכות הישיבה היעילות ביותר

פינות ישיבה אינן אמור כמעט לגרוע נפח מהסלון שלכם. הן ממוקמות בפינת החדר, גם בבית מאד קטן שנדמה שלא ניתן לייצר בו חיסכון אמתי במקום. אולם, אל חשש. גם במידה ואתם שוכרים יחידת דיור מחולקת שלא ניתן לחשוב על כך, ניתן לקנות פינת ישיבה שתחסוך לכם המון מקום בהשוואה למערכת ישיבה רגילה, המתבססת על מרכז החדר. פינת ישיבה יכולה להיות עגולה או מרובעת, אך מה שמשותף הוא שהיא מתבססת על ספה דו ממדית שמייצרת את האפקט הפינתי.

שולחנות בוטיק במבצע מיוחד

המבצע שלנו מדבר על שולחנות בוטיק במחירים מיוחדים. אנו ממליצים לכם על שולחנות נפתחים במחירים שפשוט קשה לסרב להם. ניתן לקנות שולחן גדול שיכסה את כל שטח פינת האוכל או חלקו, אך כדאי יותר שהוא יהיה קצר בברירת מחדל, וארוך אחרי פתיחה.כאן ניתן למצוא שולחנות כאלה במחירים שלא תמצאו כמעט באף חנות אחרת. אנו עוסקים גם בייצור רהיטי וגם בייבואם. תנאי היבוא שלנו מעולים, ואפשרו לנו לפתוח צוהר מחירים חדש ללא מעט צרכנים.

כיצד תדעו שבחרם נכון את הרהיטים שלכם

הידיעה בדבר בחירתו הנכונה של כל רהיט קשורה ללא מעט פרמטרים. ראשית כל, עליכם להכיר את הבית שלכם מבחינה עיצובית. אם היה לכם רהיט שאהבתם אך נאלצתם לפנות עקב בלאי, משמע שאתם יודעים מה צריך לקרות בשביל שהבית שלכם יהיה מעוצב. אם זה רהיט ראשון שלכם, טוב תעשו אם תפנו למעצבי פנים שיסייעו לכם לבחור נכוחה את הרהיט החדש. מעצבי פנים בעלי ידע בפתרונות ריהוט נמצאים כאן בחנות ויעמדו לשירותכם במציאת הארון המתאים למידות שלכם ולעיצוב הנדרש עבור בית המגורים בו אתם מעוניינים להטמיע אותו. מובטח שירות מקצועי ויסודי שיקלע בדיוק למוצר הנדרש עבורכם.