איחוד הצלה
איחוד הצלהצילום: יחצ

זו השנה הרביעית ברציפות שבה ארגון איחוד הצלה יוצא בפרויקט מכירה סינית- "להגשים חלום, להציל חיים- אחת, שתיים".

במסגרת המכירה הסינית ניתנת לכל אחד ואחת ההזדמנות להרוויח פעמיים, גם להשתתף בהגרלה על מגוון מוצרים וגם לעזור ולתרום לארגון, כאשר כל הכסף שנאסף מהמכירה ישמש לקניית ציוד רפואי מציל חיים, כולל ערכות החייאה לילדים ו"אופנולנסים" ליחידת האופנועים של איחוד הצלה.

המכירה עצמה מתבצעת ע"י קניית כרטיסים, שעלותם החל מ-10 ₪, להגרלה מתוך קטלוג מוצרים, ככל שהמוצרים שווים יותר כך עלות הכרטיס גדלה, וניתן לשלב כרטיסים לכל הקטלוג.

בין המוצרים במכירה יש רכב מסוג קיה קרניבל, חופשות בחו"ל ובארץ, רהיטים, חדרי שינה, מטבחים, מוצרי חשמל, צעצועים ועוד עשרות פריטים שנתרמו ע"י חברות ויבואנים.

ארגון איחוד הצלה קם בשנת 2006 כדי לספק מענה רפואי ראשוני ומקצועי מציל חיים בשטח, ומושתת על אלפי מתנדבים אשר פעילים 24/7 כולל שבתות וחגים, מדן ועד אילת. לארגון יש מוקד טלפוני ארצי ובנוסף הוא מונה חובשים, פרמדיקים ורופאים פעילים. הארגון אשר מזוהה עם האפודים הכתומים שנראים בכל זירת חירום או אסון, קם במטרה כי אחרי 90 שניות מרגע הדיווח יגיעו לזירה מתנדבים רכובים על אופנועים מטעם הארגון.

כדי להגיע לאתר המכירה ניתן לחפש באינטרנט "המכירה הסינית של איחוד הצלה".

"החזקת ארגון איחוד הצלה עם אלפי המתנדבים הפרוסים בכל רחבי הארץ, היא בעלות של עשרות מיליוני שקלים בשנה" אמר משה טייטלבוים, מנכ"ל איחוד הצלה, "כל אדם שישתתף במכירה הסינית ישפיע על פעילות הארגון למען הצלת חיי אדם, זו מצווה גדולה וזכות לכולנו".