קרקיוקי
קרקיוקייח"צ

כבר שנים רבות שתחום הקריוקי ממשיך להיות בין הבילויים המועדפים על ישראלים רבים, יש משהו בערב הקריוקי שמושך כל כך התלהבות וכיף וסוחף אחריו אנשים רבים.

מפעם לפעם אנחנו רואים עוד ועוד עסקים שנפתחים בתחום הקריוקי, החל מהשכרות של ציוד קריוקי ועד לחדרי קריוקי פרטיים וזו תופעה שבהחלט נראה כי לא הולכת להעלם לנו בזמן הקרוב.

בכתבה זו השתדלנו לרכז לכם כמה שיותר נתונים על מנת שהערב קריוקי הבא שלכם יהיה אחר, שהוא יהיה חוויתי וטוב בהרבה יותר, כי אחרי הכל צריך קצת לגוון ולהביא לקצת יותר עניין מעוד קריוקי רגיל.

אחד הדרכים לשפר את ערב הקריוקי שלכם הוא לבחור בנושא מיוחד לאותו ערב, לדוגמה אתם יכולים להחליט שהערב יהיו רק שירים משנות ה-90 או ה-80 ולקשט את כל האזור באביזרים ובלבוש מהתחום, לא מעט אנשים עושים את זה ונראה שהם יוצאים יותר ויותר מרוצים מפעם לפעם.

זה לא חייב להיות שירי נוסטלגיה זה גם יכול להיות מסיבת ריקודים של קריוקי או קריוקי בסגנון טברנה ועוד, העיקר שתתאימו את הערב לאופי המשתתפים כך שרובם יהנו מהסגנון שנבחר.

אחת הדרכים היעילות ביותר לעשות קריוקי היא באמצעות השכרה של ציוד מחברה המתמחה בתחום. ציוד קריוקי כולל לרוב את הדברים הבאים: רמקולים, מיקרופונים, מיקסר, מקרן ומסך ומחשב עם שירי קריוקי שמתחבר למקרן ולמערכת.

יש לשים לב שלא כל ציוד הגברה להשכרה מתאים באופן מושלם לקריוקי, ישנם מערכות הגברה שמתאימות לאירועים אחרים כגון טקסים, אירועים עם מוזיקת רקע בלבד ועוד.. ולכן כאשר אנחנו הולכים על האופציה של השכרת ציוד לקריוקי יש לשים לב שאנחנו מקבלים מיקרופונים איכותיים המיועדים לשירה, מיקסר עם אפקטים מיוחדים לשירה כמו אפקט אקו ועוד.

אנשים רבים מחליטים לעשות את הקריוקי בשטח, במקום שבו אין גישה זמינה לחשמל.

במצב שכזה אתם תהיו חייבים לבחור בהשכרת גנרטור או אולי אם יש לכם או למישהו מהחברים גנרטור זו גם אופציה שיכולה לחסוך לכם השכרה, רק חשוב מאד לשים לב שתבחרו בגנרטור עם מייצב מתח, גנרטור מיוצב מתח שכזה הכרחי להפעלה של מכשירי חשמל אלקטרוניים כגון מערכות הגברה ותאורה חכמות.

בעבר רוב האנשים היו שוכרים מחשב מיוחד שבו נמצא מאגר ענק של שירי קריוקי מכל הסוגים, אומנם גם היום זה קיים אך לאט לאט הולכים ופוחתים האנשים שמשקיעים כסף במחשב שכזה מהסיבה הפשוטה שאפשר כיום למצוא את כל שירי הקריוקי באינטרנט.

בחיפוש קטן באתר המדיה youtube תוכלו למצוא מגוון ענק של שירי קריוקי מכל הסוגים, מצב שכזה חוסך מאות שקלים על מחשב עם שירי קריוקי. זו הסיבה גם שחברות רבות להשכרת ציוד קריוקי הורידו את המחשב הזה מהמלאי שלהם.

רוב שמחות הקריוקי לצערנו מושבתות ברובן על ידי המשטרה, שימו לב שעל פי החוק מותר לכם לעשות רעש עד השעה 23:00, מעבר לשעה זו אתם עלולים לקבל קנס בגין מטרדי רעש. לכן התחילו את ערב הקריוקי שלכם מוקדם כדי שתספיקו לשיר ולהנות ללא שום טירדה.

בקיצור, ארגון של ערב קריוקי זו חוויה מהנה ללא ספק, עם בחירה של ציוד איכותי ורעיונות מקוריים תוכלו להפוך את אותו הערב לטוב יותר. בהצלחה !