בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'צילום: הדס פרוש, פלאש 90

חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' (הבית היהודי) השמיע ביקורת חריפה על אתר ynet בעקבות כתבה שפורסמה באתר ותיארה ייאוש ותחושות קשות בבית החולים שיפא בעזה, המטפל במחבלים שמתפרעים ליד גדר המערכת.

''סוכנות הידיעות של חמאס, ynet, מדווחת מעזה", תקף סמוטריץ' והציע, ''תמשיכו להתנתק מהרוב המוחלט של החברה הישראלית ולאבד את האמון וממילא את ההשפעה. רק טוב יצא מזה''.

התגובות לדבריו הרשים של חבר הכנסת לא איחרו לבוא. העיתונאי אטילה שומפלבי הגיב לו ''הנציג של המתנחלים בכנסת. מסית, שקרן, פופוליסט, הומופוב, שונא אדם ומפיץ שנאה ודיסאינפורמציה. היום גם טינף על הבית שלי. איש בושה. כמה עליבות באוכל חינם אחד על חשבון הציבור. מסית נחות".

ח"כ סמוטריץ' השיב בטוויטר וניסה להסביר את דבריו. ''וואו וואו אטילה, כנראה נגעתי בנקודה אמיתית וכואבת אחרת לא היית קופץ ככה... מבין שנעלבת. לא התכוונתי אבל אולי זה יעזור לך להבין את תחושת העלבון הצורב שמרגיש רוב הציבור הישראלי ושמרגישים לוחמי ומפקדי צה"ל שמגינים כעת על כולנו למקרא כתבה מוטית כזו שמזדהה עם האויב בעיצומה של מערכה''.

אליאור לוי, פרשן לענייני פלסטינים באתר ynet, צייץ בתגובה לסמוטריץ', ''כל פעם שאני רואה שאני נמצא בצד אחד ובצלאל סמוטריץ' נמצא בצד השני - אני מבין שעשיתי משהו טוב ונכון''.