קצת צל
קצת צלצילום: יח"צ

יריעה של סוכך וגג של פרגולה נועדו, באופן עקרוני, להגן עליכם רק בעונות לא גשומות ורק מהשמש. בהתקנת סוככים קבועים או פרגולות ללא חשמל, שלא ניתן לקפל, אתם מחישים את בלאי המוצר. לעומת זאת, סוככים אלקטרוניים ופרגולות חשמליות ניתנים/ות לקיפול הגג או היריעה באמצעות בקר אלקטרוני פשוט וקל לשימוש.

התקנה עם חברה מלווה בלבד

סוככים ופרגולות איכותיות לא מתקינים לבד, רק עם חברה מלווה. היתרון בחבירה אליה כפול ומכופל. אתם גם זוכים לבדיקה של הבית על מנת למצוא מוצרי הצללה אפשריים להתקנה בתוכו, וגם מקבלים התקנה של המוצר שתבחרו. החברה למעשה תלווה אתכם מהרגע שהתחלתם את התהליך, תאפשר לכם לבחור את האייטם הרצוי לכם ביותר מבין אלו המתאימים, ותתקין אותו במיקום אשר נבדק ונקבע.

שירות לכל סוגי הבתים

דירות גן בבתים משותפים, דירות בניין עם מרפסת, בתים פרטיים עם גינות גדולות וקטנות – לכל אלו חברת התקנת סוככים ופרגולות מעניקה שירות בוטיק. לאחר הבדיקה של ביתכם, אתם תעודכנו על יריעות הבד המתאימות ביותר לסיטואציה, ועל תושבות וזרועות רכיביה ההצללה הרלוונטיים. במקרה ומדובר על פרגולות, אתם תקבלו את האפשרות לבחור עיצוב עבורן מתוך מכלול רחב של רכיבים העשויים להתאים לשטח החיצוני שלכם בבית.

התקנת רכיבי ההצללה

ההתקנה מתבצעת על ידי עובדים מיומנים בעלי רישיון עבודה לגובה והסמכות עבודה עם רכיבים חשמליים מתקדמים. רכיבי ההצללה יותקנו בבית הלקוח, יחוברו לתשתית החשמל שלו, וייבדקו לאחר מעשה על ידי העובדים. בסיום התהליך – יעברו העובדים המתקינים על תכונות המוצר ויעדכנו לגביהן את בעלי הבתים.

שירות מותאם אישית בתנאים מפליגים

אנו מספקים שירות בהתאמה לכל לקוח, אשר מבוסס על נוחות, איכות וכמובן – עבודה איכותית ופורייה. אנו מאפשרים ללקוח ליהנות מבדי הצללה מעוצבים, גגות פרגולה דקורטיביים שיוסיפו המון לחלל המבנה, וכמובן – תחת איכות חסרת פשרות בכל מוצר הצללה, המתבססת על עמידוּת, יציבות ושימוש קל. סוככים, כמו גם פרגולות חשמליות מבוססים ומבוססות על בקרי שליטה קלים לתפעול ויעילים מאד לשימוש. אם אתם מעוניינים לצאת לגינה בסטייל, בואו לווסת את רמת הצל בכל רכיב הצללה, ולקבוע את רמת כניסת אור השמש. במילים אחרות, בואו להחזיר את חצר הבית החמה והשרבית לשליטה שלכם!