מיטות ילדים
מיטות ילדיםצילום:pixabay

האם הדבר משפיע על נוחות השינה של הילד? תלוי במזרון. הרכיב היחיד שקובע זאת הוא המזרון, משום שפיסולי בסיסי המיטה תמיד מסתיימים במשטח ישר כסרגל להנחתו עליו. לכן, זה לא משנה אם המיטה שלכם מרחפת, בה המזרון נראה "באוויר" כביכול, או שהמיטה מעוגלת או מרובעת. הילד שלכם יחוש תחושה זהה לחלוטין כל עוד לא שיניתם לו את המזרון. לכן, אל תחששו לעודד אותו לבחור בסיס מיטה בעל מראה מקורי ורב עוצמה. הדבר יעשיר את חדר הילדים והנוער שלכם ויהפוך אותו לאחד המעוצבים בביתכם.

מיטת יאנג עם מזרון מרחף

מיטה בה הבסיס נראה כביכול קטן מהמזרון. בפועל, מדובר בבסיס עבה וכבד מאד, הנושא על גבו בית-מזרון חזק דיו הן בשביל להכיל מזרון והן בשביל להיות על הבסיס שמתחתיו ללא נזק וללא תזוזה. ילד שיישן על כזה בסיס יחוש בדיוק כמו בבסיס מיטה רגיל ככל שהמזרון זהה. למיטה – עיצוב עגול מעט המתאים מאד לחדרים בהם הפרזול של הארונות וצדודיות החלון עגולים וזקוקים לספה או מיטה משלימים בשביל העיצוב.

מיטת פרינסס

מיטה בצבע סגול ורוד עם בסיס מיטה לבן. המזרון של המיטה הוא מזרון ספוג בגובה 10 ס"מ. למיטה 2 עיצובים: רגיל וכפול. בעיצוב הרגיל המיטה כוללת 2 קרשי בטיחות האחד מעל הראש והשני מתחת לרגליים. בעיצוב הכפול המיטה כוללת מזרון במצב רגיל ללא עזרי בטיחות, עם חלק נשלף ובו מזרון שינה נוסף. בחלק הזה תוכלו למצוא גם 2 מגירות מצעים נשלפות.

מיטת דור

מיטה המוצעת למכירה בגרסה יחידה או כפולה. בגרסה של מיטת היחיד ניתן להזמין מזרנים בעלי רוחב 80 ס"מ, 90 ס"מ או 120 ס"מ, בתוספת עלות ככל שהמזרון רחב יותר. בגרסה הכפולה ניתן, בתוסםת תשלום, החלק הכפול, הכולל 2 מגירות מצעים ומזרון נוסף. המיטה בצבע לבן שמנת בצורה מלבנית חדה.

רהיטי דורון – עיצובי מיטות מקוריים

ברהיטי דורון תוכלו לעצב מחדש את המיטות של הילדים והנוער שלכם, ובכך לשדרג את מראה החדר. החנות מציעה גם מבחר עצום של מזרוני ספוג ומזרונים אורטופדיים לטקס לבחירת הילדים. ניתן לעיין באתר החברה ולהיוועץ עמנו לפני קניית מיטות נוער. אנו משווקים גם חדרי ילדים ונוער קומפלט עם כל התכולה.