נראה מתוח
נראה מתוחצילום: יח"צ

תקרות אלו מביאות לבית שלכם טוויסט עיצובי חדש ומקורי, אשר זהה במהותו להכנסת שטיח – רק בכיוון ההפוך. כשאתם מכניסים שטיח, או אריג חדש שייבאתם מהודו או מאוזבקיסטן, אתם למעשה מבקשים לחדד את עיצוב הבית שלכם, להפוך אותו לצבעוני ולהפיח בו חיים חדשים. בתקרה, קורה אותו דבר בדיוק. לוחות גבס לבנים יחוברו לתקרה שלכם, ומתחתם, על פי הצורה של ההדבקה והניסור שלהם, יהיו בדי פוליאסטר מתוחים, וצבעי גבס ייחודיים. כך, עיצוב הבית שלכם יהיה נוכח גם מלמעלה ולא רק בחלק התחתון. במקומות רבים בארץ, כבר ראיתם עיצובים כאלו בלי ששמתם לב. לדוגמה, אתם עובדים במשרד גדול עם מערכת מיזוג מרכזית? תהיתם מאיפה האוויר יוצא? מתקרה מתוחה שבנויה בצורת כוורת עם חורים עליונים ושלדה מסביב להם. בחורים הללו ניתן להטמיע תאורת לד או פלורוסצנט, אבל זו תבנית עיצובית מאד בסיסית. בבתים שלכם ניתן לעשות הרבה יותר ולהגיע להישגים עיצוביים מרשימים.

תקרות מתוחות בשלל עיצובים וגוונים

כאשר אתם בודקים דגמים של תקרות מתוחות, תיווכחו לראות כי יש המון הצעות לעצב לכם מחדש את החלק העליון של הבית. לכן, אנו ממליצים לבחור אך ורק בהדמיית מחשב. שבו בבתים או במשרדים שלכם מול אתר האינטרנט, הדפיסו דגמי תקרות מעוצבות, ובדקו את רמת התאמתם לתקרה שלכם. מצאתם את דגם החלומות שלכם? זה הזמן להפיח בתקרה שלכם חיים חדשים.

בדיקת התאמתה של העבודה שנבחרה למבנה שלכם

אין ספק כי לא כל דגם תקרה מתוחה שבחרתם בהכרח יתאים למשרד או לבית שלכם. כל מבנה בנוי אחרת מבחינה פנימית, עם טיח מסוג אחר ועם עובי תקרה שונה. נציגי חברת התקנת תקרה מתוחה יבחנו את המבנה ויפסקו האם הדגם אשר בחרתם מתאים לשילוב בתוך המבנה. תידרש בדיקת עובי הלוחות הנדרשים, סוג ההדבקה אשר נדרש, סוגי המסמרים והברגים שיהיו, סוגי הבדים אשר יוכלו להיות מוצמדים ללוחות הגבס, ועוד נדבכים שעלולים להשפיע על מידת התאמת העבודה שבחרתם – לאותו מבנה. במידה והעבודה שבחרתם נמצאה מתאימה, ייקבע תאריך בו יחלו עבודות ההתקנה.

גבס מעוצב לבתים ומשרדים – לא רק בתקרות מתוחות

כשאתם מחליטים לעצב עם גבס את המבנה שלכם, אלה לא רק תקרות נמתחות שיוכלו להגשים לכם חלום. גבס מעוצב ניתן למצוא גם במסגרות להטמעת מסכי טלוויזיה דקים, בכונניות ספרים, ובעוד מקומות רבים ברחבי הבית. תקרות מעוצבות, בשילוב תאורת LED צבעונית, יחד עם מדפים וספריות תואמות יעשו מהבית שלכם לנכס מעוצב ומהמשרד שלכם למקום היפה ביותר בסביבה. כל זה ייעשה בלי להוציא הוצאות עתק על ריהוט משרדי יקר והתקני אחסון במחירים מופקעים. גבס הוא אחד מחומרי הבנייה הידידותיים והזולים שישנם בעולם הקונסטרוקציה, ולכן, הגימורים הסופיים שעומדים לבחירתכם יתומחרו בתעריפים נוחים וידידותיים ביותר לרוב דיירי ועובדי מעמד הביניים. נסו ותיווכחו!

המאמר נכתב באדיבות ArtZone תקרות מתוחות