הפצוע שניצל בנס חזר לזירת הפיגוע

זה קרה לפני כעשרה חודשים, בעת שניב נחמיה שימש סגן מנהל במרכול ביבנה. באותו היום הוא הגיע לעבודה בארבע לפנות בוקר ולא ציפה שתוך שעות בודדות חייו ישתנו.

נחמיה נלחם במחבל ערבי בידיים חשופות וספג 14 דקירות שהותירו אותו עם פציעות קשות, בגוף ובנפש. בימים אלו מתנהל המשפט של המחבל. לקראת גזר הדין של המחבל אשר יינתן בחודש הבא, יצא היום (שני) נחמיה בפעם הראשונה בחזרה למרכול על מנת לשחזר את רגעי האימה, אותם הוא זוכר לפרטי פרטים.

בכתבה ששודרה ב"חדשות 20" אומר נחמיה, "כשנפלתי על הרצפה לאחר הדקירות הבנתי שאני צריך להישאר עם עיניים פתוחות. ידעתי שאם אני עוצם את העיניים אני כנראה לא אפתח אותן שוב. העיניים שלי נשארו פתוחות בשביל האישה והילדים. אמרתי לעצמי: 'ניב, אם אתה עוצם את העיניים אתה לא קם'".

נחמיה מספר כי הוא מתמודד עד היום עם כאבים עזים: "לפעמים אני קם בלילה עם כאבים חזקים ברגל ומרגיש שבא לי לתלוש אותה מרוב כאב".

נחמיה ופרקליטו עו"ד יוסי עזרא מקווים שעל המחבל ייגזר העונש המקסימלי. פרקליטו של נחמיה אמר: "עיניי משפחת נחמיה ועם ישראל כולו נשואות לבית המשפט המחוזי בציפייה לגזר דין קשה ומרתיע, תוך הטלת העונש המקסימלי 25 שנות מאסר כדי ליצור הרתעה אמיתית".