יום מכירות של בתי אמנה
יום מכירות של בתי אמנהצילום: אלירן אהרון

בהתיישבות הישראלית ביהודה, שומרון ובקעת הירדן מתכוננים ליישום חזון מיליון המתיישבים. בשל כך, החלה מגמה כלל אזורית של בנייה רוויה - בניית בתים לגובה הכוללים מספר קומות ואף מעליות.

עד לפני שנים אחדות דבר כזה היה נדיר מאוד ביישובי יהודה ושומרון וכעת, עם הרצון לנצל כמה שיותר עתודות קרקע, החלה בנייתם של בתים רבי קומות.

בתנועת ההתיישבות 'אמנה' מתכוננים ליום שאחרי הבתים צמודי הקרקע ומוכרים את האחרונים שבהם. ביריד מיוחד, אשר יתקיים ביום שישי הקרוב ביקב פסגות יוצגו מגוון פרויקטים בהם נשארו יחידות דיור אחרונות צמודות קרקע.

היישובים בהם יתרכז היריד הם מעלה חבר, כוכב השחר, יצהר, כרם רעים, אלון מורה, עלי, יצהר, תפוח מעלה לבונה ושילה. ביריד יתקיים מפגש אישי עם המשווקים של הפרויקטים השונים, ולא פחות חשוב - מזנון פינוקים על חשבון הבית.

סמנכ''ל 'בתי אמנה' אלון פרבשטיין אמר "חברת בתי אמנה בונה עשרות פרוייקטים ברחבי יהודה שומרון ובקעת הירדן ומשקיעה בפיתוח איכות החיים של התושבים. בשנים האחרונות אמנה מובילה מגמה של בניה רוויה בקומות ובבתי דירות עם מעליות מתוך מגמה לניצול מקסימלי של השטח והוזלת מחירי הדיור לזוגות הצעירים כחלק מהחזון של תנועת אמנה ליישב מליון תושבים ביהודה ושומרון. אנו רואים בשמירה על רמת מחירים סבירה כערך חשוב למען הזוגות הצעירים שבוחרים לבנות את ביתם בהתיישבות.