מצוינות ושותפות. מנכ"ל פרטנר איציק בנבנישתי
מצוינות ושותפות. מנכ"ל פרטנר איציק בנבנישתיצילום: משה שי. פלאש 90

לראשונה, כלל עובדי קבוצת פרטנר ייהנו ממנגנון ההשתתפות ברווחים שנקבע בהסכם הקיבוצי שנחתם בין הנהלת החברה, ההסתדרות וועד העובדים.

כלל העובדים הזכאים יקבלו במשכורת חודש מאי (שתשולם לעובדים בימים הקרובים) מענק מיוחד של 450 שקלים לכל עובד, מעבר להעלאות השכר ובונוסים אישיים שקיבלו עבור שנת 2017.

המענק הנו אחיד, ויוענק לכל עובד פרטנר שעבד לפחות 9 חודשים בחברה בשנת 2017. סכום המענק נקבע בהתאם למנגנון השתתפות עובדים ברווחי החברה המבוסס על ה-EBITDA (רווח לפני ריבית, מסים, פחת והפחתות), כפי שנקבע בהסכם הקיבוצי.

מנכ"ל קבוצת פרטנר, איציק בנבנישתי, בירך היום את עובדי החברה ואמר, "בתחילת החודש התבשרנו כי פרטנר זינקה היישר למקום הראשון מבין חברות התקשורת בדירוג BDI ל-100 החברות שהכי טוב לעבוד בהן בישראל, מקום 24 בדירוג הכללי. ההצלחה נובעת קודם כל מהמצוינות ומהשותפות של עובדי החברה, שמביאים לשביעות הרצון של הלקוחות, ובסופו של דבר יוצרים גם את ההצלחה העסקית שאת פירותיה אנחנו חולקים היום עם כלל העובדים".

יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן, ציין מנגד, "עבודה מאורגנת מצמצמת פערים ובזכות העבודה המאורגנת עובדי פרטנר שותפים לא רק להחלטות הנוגעות לעתידם, אלא גם להישגי החברה ורווחיה. מנגנון ההשתתפות ברווחים הוא ביטוי נוסף להבנה המשותפת של כל הצדדים, השותפים להסכם הקיבוצי, כי הון האנושי הוא המשאב החשוב ביותר להצלחת החברה. בהזדמנות זו, אני רוצה לברך את עובדי החברה ואת ההנהלה, השותפים לא רק לשנה מוצלחת אלא לדרך ולהסכם קיבוצי שנבנו על כבוד הדדי. יישר כוח גם לוועד העובדים, בראשות קרן אופק וליו"ר איגוד עובדי הסלולר יקי חלוצי על תרומתם החשובה למעמד מרגש זה".

עינת רום, סמנכ"לית משאבי אנוש ומנהל בפרטנר, הוסיפה "אנחנו גאים בכך שפרטנר זה מקום עבודה שעובדים ומנהלים נהנים להגיע אליו בכל בוקר, מקום שמעודד מצוינות, התפתחות מקצועית, יושרה והדדיות. ערכים אלו הם שמאפשרים לנו להעניק לעובדים שלנו את סביבת העבודה הטובה ביותר בשוק, ולחלוק עמם את ההצלחה".

קרן אופק, יו"ר ועד עובדי פרטנר, מסרה, "אני שמחה שבאמצעות ההסכם הקיבוצי פורץ הדרך שנחתם לפני שנתיים הצלחנו ליצור היום תקדים היסטורי בפרטנר ואני קוראת לעוד חברות ללכת בעקבותינו. המשוואה היא ברורה, רווחי החברה הם תוצאה של עבודה קשה ומאומצת של העובדים, ולכן גם הם זכאים להיות שותפים ברווחים. עובדים מתוגמלים השותפים לרווחים הם עובדים טובים יותר, והצלחת פרטנר מוכיחה זאת".