שיפוץ
שיפוץצילום: יח"צ
למעשה, ישנם קבלנים שונים כשכל אחד הוא בעל ניסיון שונה וידע אחר בתחום. כאשר אתם מבקשים לערוך שיפוץ בביתכם בוודאי תפנו לקבלן כלשהו שיגיע, יערוך מדידות, יחשב חישובים ואש יגיד לכם במה כרוך השיפוץ, כמה כסף הוא אמור לעלות וכמה זמן זה אמור להמשך.

שיפוצים יכולים להסתכם בכמה מאות שקלים כאשר מדובר על עבודה קטנה של צביעה, סיוד וכדומה. מצד שני ישנם גם שיפוצים בסדר גודל אחר שכרוכים בשבירת קירות, הקמת קיר גבס וחציבה שיעלו כמה עשרות אלפי שקלים. היות ואתם מתכוונים להוציא סכום כסף גדול על השיפוץ, זה רק הגיוני שתחפשו את הקבלן הטוב ביותר שמכיר את העבודה ויבצע את השיפוץ על הצד הטוב ביותר.

גבס גבס תרדוף
עיצובים בגבס הם דרך יצירתית לעיצוב של פנים הבית או העסק בחומר קל, זול יחסית, עמיד ומבודד. מי שמחליט לעצב בגבס כדאי שיפנה לקבלן שעוסק בתחום זה. העיצוב בגבס הוא קל מאוד ומדובר על חומר שמתאים מאוד לעבודה. ניתן לבצע בו גומחות, לעגל אותו, להגביה ולהנמיך והכל על פי רצון הלקוח. לעיתים יש חלל אחד גדול שנרצה לחלק אותו לחללים קטנים יותר. לשם כך אין צורך בבניית קיר לבנים ובטון וניתן לבנות קיר גבס קל ואקוסטי שיהווה פרגוד בין שני החללים.
ניתן גם להצניע אלמנטים שונים אשר מפריעים מבחינה ויזואליים ברחבי הבית. לדוגמה, כבלים של חשמל שתלויים ומהווים הפרעה, ממירים ונתבים שונים שהסתרתם מביאה ליצירה של חלל פתוח ונקי. אפשר גם להנמיך את התקרה ולייצר אשליה של חלל מעניין שמושך את העין.

גם בעסקים

גבס הוא חומר שקל לעבוד אתו ולכן מתאים לכל סוג של חלל, קומה, הול או מרתף. אם אתם מחפשים אדם מקצועי שיבצע בעבורכם את העבודה כדאי לחפש קבלן שיפוצים בתל אביב. קבלנים מקצועיים עובדים רק עם חומרי גלם איכותיים, כלים מתקדמים ועל פי ההוראות. סטייה מן ההוראות או פעולה פזיזה ומיותרת עלולה לגרום לאסון, התמוטטות או התפוררות של הבניה.
כל קבלן אשר רשום בפנקס הקבלנים מחויב לעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר, ובמידה שלא הייתם מרוצים מתפקודו של קבלן תוכלו להתלונן עליו. מאידך לא מומלץ לרוץ ולהתלונן ובמקרים רבים מספיקה גם פניה לקבלן על מנת שיתקן את העבודה הלקויה שביצע. ישנן לעיתים תקלות שמתבצעות בתום לב ולכן כדאי להיות ערניים ולהעיר הערות במקרה שמשהו נראה לא כשורה.

דלתות מסתובבות

ישנם מצבים שהשיפוץ יכלול החלפה של דלתות או חלונות. במקרים כאלו חשוב מאוד להקפיד על איכות גבוהה של המוצרים. ניתן לסמוך על הקבלן שיקנה את המוצרים ויביא אותם לדירה, אך עדיף לפני כל לבצע סקר שוק קצר ולראות מה מציע השוק ואילו מחירים קיימים. בכל מקרה החלפה של דלתות בדירה תגרום ללא ספק ללכלוך רב, ערימות של נסורת ורעש. כדאי לכסות אל כל מה שעלול להינזק.
שיפוץ באופן כללי הוא מוקד לרעש ולכלוך, ולכן מומלץ שמישהו ישגיח על מהלך השיפוצים ובדוק שההתקדמות היא על פי התכניות. לדוגמה, הקבלן צריך לוודא כי החלונות של כל חללי הבית אטומים לגמרי ויש לוודא שהשיפוצניקים עושים שימוש בחומרי אטימה איכותיים ובעלי תקן מחמיר. טופ פרוג'קט הינה חברה לשיפוצים שמבצעת עבודות בכל התחומים בכל רחבי הארץ ומספקת שירותים נרחבים בתחום הבנייה והשיפוץ כך שיכולה לענות כל על צרכי השיפוצים שלכם.