משפצים
משפציםצילום: יח"צ

כידוע לכל משפץ, מתחיל או מקצוען, לבחירת קבלן השיפוצים ישנן השלכות רבות על הצלחתו של פרויקט השיפוצים. לכן, בצעו בחירה מושכלת ומוקפדת בקבלן שיפוצים רשום, בעל רישיון לביצוע עבודות השיפוץ הנחוצות לכם, תוך בחינת ניסיונו המקצועי ותיק עבודותיו וכן המלצותיהם של צרכנים קודמים. לאחר שעשיתם זאת, מתחיל הבלגן והכיף האמתיים – תהליך השיפוץ.

שיפוץ שירענן אתכם מחדש

שיפוץ חדר אמבטיה הינו אחד השיפוצים החשובים והמשמעותיים בבית. חדר הרחצה נחוץ לשגרת חיים תקינה שבה מושם דגש רב על היגיינה סדירה ותקינה. שיפוץ חדר אמבטיה הינו שם כולל לעשרות עבודות שניתן לבצע בחדר הרחצה. עבודות השיפוץ הללו עשויות בדרך כלל לגעת בהיבטי שיפוץ רבים, החל מעבודות אינסטלציה וכלה בעבודות חשמל.

בעבודות שיפוץ נרחבות ישנו צורך לפרק את חיפוי הרצפה ואף הקירות בכדי להחליף אמבטיה או מקלחת קיימת שהתיישנה באחת חדשה. במקרים אחרים, ניתן לשפץ את האמבטיה בתהליך שיפוץ קל יותר שבו מולבשת אמבטיה חדשה על האמבטיה הקיימת תוך התייעלות כלכלית ואנרגטית – ניצול מופחת יותר של משאבי המים, החשמל והכסף. עבודות אחרות הנחוצות בחדר האמבטיה עשוית לכלול התקנתן של מערכות אינסטלציה וכן כיורים, ברזים ואסלות.

גבס שיעצב אתכם

אחד מהחומרים המובילים ביותר בעולם השיפוצים הוא הגבס. אם טרם שמעתם על ההיצע הרב של עיצובים בגבס, כדאי שתתוודעו לכך. לגבס ישנם יתרונות רבים ומובהקים – הוא זול לשימוש באופן יחסי, הוא מאפשר שיפוץ, בנייה ועיצוב בתנאים מהירים יותר (שכן הוא מתייבש במהירות רבה) וכן הוא פשוט יותר לשימוש וליציקת גבס. מלבד זאת, גם בפן העיצובי אנו רואים יתרונות רבים – הגבס מאפשר ליצור עיצובים ייחודיים, כגון ריהוט מגבס (למשל- מדפי גבס) בשל האפשרות ליצוק צורות, עיצובים וצבעים מיוחדים. מלבד זאת, הגבס קל מאוד להתקנה ולפירוק בבית ולא דורש תשתיות ייחודיות. כך למשל, ניתן להנמיך את התקרה או ליצור חיפוי קיר בכדי להסתיר פגמים אסתטיים, חוטים ועוד.

צבע שירגש אתכם

אחד השיפוצים הקלים יותר לביצוע הוא צביעת בית. בתהליך פשוט וזריז, ניתן לשנות את מראה הבית גם לאלו שאינם מעוניינים בשיפוץ מאסיבי ומהותי. יחד עם זאת, אמנם עבודות צביעה הן פשוטות באופן יחסי, אך הצבעי החובבן עשוי ליצור עבודות בגימור ירוד ולא נאה לעין, כגון בועות, קילופים וכן שכבות צבע לא אחידות. במקרה כזה, חשוב מאוד לדאוג לכך שצביעת הבית תיעשה בידי מקצוענים הבקיאים בהתאמת הצבע לסוג הקיר ולחומרים השונים.

מעוניינים לשנות את המאזן האנרגטי בביתכם? להפיח בו אנרגיות חדשות, מרעננות שאולי יהוו התחלה של פרק חדש בחייכם? ייתכן שלרבים מכם זה נשמע יותר מאבסורדי, אך תורה סינית מיסטית עתיקה בשם פאנג שווי, מכירה בחשיבותם של הצבעים. ראשית כל, על פי התורה אנו מושפעים ומשפיעים אנרגטית. כיוצא מכך, גם בחירות הצבעים שלנו תורמות לאנרגיה מסוימת. לצבעים, על פי התיאוריה, ישנם תדרים אנרגטיים שונים המשפיעים מאוד על היצורים החיים. כך למשל, הצבע הכחול משרה שלווה ורוגע. הצבע הלבן משרה התחדשות וטהרה. הצבע הירוק משרה צמיחה וחיים. האדום משרה התלהבות עזה. הצהוב משרה עליזות וצחוק וכן הלאה.

שיפוץ מזמינים אך ורק ממקצוענים

חברת טופ פרוג'קט הינה חברת קבלן שיפוצים מקצועית המורכבת מטובי אנשי המקצוע בשוק אשר עונים על ערכי החברה והם – עבודה יסודית, מקצועית ואיכותית תוך עמידה בלוח הזמנים, שירות אדיב ונעים ותקציב משתלם לכיס.