ישראל פנורמי
ישראל פנורמיצילום: יח"צ

נופיה של ארץ ישראל, משעוליה, הריה, עמקיה וגאיותיה תמיד סיקרנו לא רק סיקרנו הם היו מופע הדברים של משה בנאומו האחרון בספר דברים " כי ה' אלוקיך מביאך אל ארץ נחלי מים, עינות ותהומות יוצאים בבקעה ובהר.. ארץ אשר מהריה תחצוב נחושת.. "

כמה נכונים הם הדברים. כבר אז ראה משה שאין ארצנו ארץ נהרות, שאין ארצנו שופעת גשמים ומים אבל ראה את יופיה כתיאור המרגלים בפרשת השבוע שלח " טובה הארץ מאד מאד".

עכשיו ולרגל 70 שנותיה של מדינת ישראל, יצא אלבום צילומים מרהיב של נופיה המדהימים בהם התברכה ארץ ישראל.

את הצילומים צילם בכישרון רב מחבר הספר איתי בודל ויש בו צילומים מרתקים ומיוחדים.

יתרונו הנוסף והגדול של הספר הוא בברקוד הבנוי בתוכו וכך הספר מלווה בצילומים אינטראקטיביים וסיורים וירטואליים ב- 360 מעלות. כדי להגיע למידע ניתן לסרוק את הקוד המופיע ליד כל תמונה או לבקר באתר הספר ולהתרשם מהתמונות המרתקות.

בספר, ישראל 70במבט פנורמי, 70 מקומות שנבחרו בקפידה והם מייצגים כמובן רק חלק קטן מהעושר האגדי המצוי בארצנו. בדפי הספר ייצוג מכובד ומרשים של נופים מירושלים, מדבר יהודה, תל אביב, מבצר המונפור, מערות לוזית ועוד ועוד אתרים יפים ומעוררי השראה.

"היו הרבה מקומות שלא ביקרתי בהם מעולם בארצנו. הספר העניק לי טעימה מהם בדמות תצלום פנורמי משובח והסבר לצידו על המקום והנתונים הגיאוגרפים שלו. ובכך עורר בי תיאבון לצאת ולתור את הארץ שאני חיה בה מדרום ועד צפון" מספר לנו איתי בודל, עורך הספר.

ספר שכולו אהבה והערכה לארץ ישראל, לנופיה, מקומותיה והאתרים ההיסטוריים שבה.

160 עמודי כרומו משובחים בהוצאת דני ספרים.

ישראל מבט פנורמי
ישראל מבט פנורמיצילום:יחצ