יקבל את ההתנצלות? ג'ורג' סורוס
יקבל את ההתנצלות? ג'ורג' סורוסצילום: רויטרס

השחקנית האמריקנית רוזאן טענה לפני כשבועיים כי צ'לסי קלינטון, בתם של הזוג הנשיאותי האמריקאי לשעבר, נשואה לאחיינו של סורוס וכינתה את המיליארדר היהודי-הונגרי "נאצי, שהסגיר את אחיו היהודים".

בציוץ שכתבה נגד סורוס ציינה רוזאן בר, "מצטערת שצייצתי מידע שגוי עליך! אנא סלח לי! אגב – ג'ורג' סורוס הוא נאצי שהסגיר את אחיו היהודים להירצח במחנות ההשמדה הגרמניים וגנב את עושרם, האם הייתם מודעים לכך? אבל כולם עושים טעויות, נכון צ'לסי?".

כעת החליטה השחקנית המפורסמת להתנצל בפני סורוס על ההאשמות. בציוץ בחשבון הטוויטר שלה, כתבה רוזאן בר, "אני מתנצלת בכנות בפני ג'ורג' סורוס משפחתו נרדפה על ידי הנאצים ושרדה את השואה רק בזכות כוחות ותושייתו של אביו".

בעבר נשאל סורוס בראיון בתוכנית "60 דקות" על מקרה בו ליווה פקיד הונגרי לבזוז את הרכוש מביתו של יהודי אמיד שנאלץ לברוח מהונגריה מאימת הכיבוש הנאצי. כאשר נשאל האם הוא מתחרט על כך, אמר סורוס "לא, כי הייתי שם כצופה בלבד. כילד אתה לא רואה את ההקשר של זה".

רוזאן בר היתה מעורבת בימים האחרונים במספר שערוריות, לאחר שצייצה ציוץ גזעני גם כלפי היועצת לשעבר של הבית הלבן בתקופת אובמה, ואלרי ג'ארט, והשוותה אותה לקוף. בעקבות הציוץ החליטה רשת ABC להוריד את תכוניתה של בר מהמסכים.