עטיפת הסינגל
עטיפת הסינגלצילום: יח"צ

"המסובב", שיר חדש ליוצר רן ראשון, מתפרסם היום. השיר הוא הסינגל האחרון מתוך אלבום הבכורה של רן, המביא קול חדש ומרתק למוזיקה הישראלית. השיר הוא המנון קייצי המביע אמונה ותקווה, ובו הוא כאמור משתף פעולה עם ישי ריבו.

אחרי מספר סינגלים אשר הציגו צבעים שונים מתוך יצירתו העשירה של רן, והתקבלו בהתלהבות במעגלים רחבים ומגוונים וביניהם אנשי תקשורת רבים, משחרר כעת רן שיר נוסף מאלבומו הראשון, רגע לפני תחילת מסעו לעבר לאלבום הבא.

רן הוא כותב ומלחין, בן 34, נשוי ואב לארבעה שיוצר ושר המנונים קטנים ששייכים לכאן ולעכשיו. כתיבתו מאופיינת בהתבוננות כנה על חייו, ומכילה טקסטים חשופים ומלאי תובנות על הרגעים בחיים בהם הלב נאלץ לבחור.

הכתיבה החשופה והיצרית של רן נחבאת מאחורי הרמוניות עדינות, שירה אינטימית והפקה עשירה. האלבום עוסק בקשר האישי והשברירי של האדם עם נפשו, עם החברה ועם אלוהיו, ומספק הצצה חשופה לתהליך החזרה בתשובה של רן.

השיר "המסובב" הוא למעשה המנון שכולו אמונה, המבטא את האור והתקווה שמבקש אדם למצוא דווקא מתוך רגעי הקושי והמשבר. 'המסובב' הוא השיר הקייצי ביותר באלבום, ושיתוף הפעולה עם ישי ריבו מייצר דיאלוג מרענן, השופע דיבור של אמונה שמופיע במלבושים קלילים.

מילות השיר:

כששום דבר לא יוצא
זה לא אומר שהוא מתחבא
לצאת מהבור לרדת מההר
להפסיק לשתות משלוליות
לשחות בנהר

להתאהב במסובב
ואני מסתובב
כואב

האור זרוע ועם זאת מוצא עצמי תקוע
אמת וחובה שעשועי אמונה
מחבואים ותופסת
כל השנה

להתאהב במסובב
ואני מסתובב
אוהב

השכל יודע הטבע חומד
קשה למצוא קל לאבד
השגעון פינוק שמורח את ההגיון
ידיעה זו ראיה
ראיה זה עיוורון
החיים הם שיר
והנה הפזמון

להתאהב במסובב
ואני מסתובב
אוהב אוהב אוהב