המפגינים תומכי המסתננים
המפגינים תומכי המסתנניםצילום: מרים אלסטר, פלאש 90

ארנון גלעדי, המשנה לראש עיריית תל אביב-יפו, יו"ר סיעת הליכוד בעיר, חושף בפוסט בפייסבוק כי נועד עם מקורבו של ראש הממשלה, יריב לוין על מנת להחיות את מתווה האו"ם שמשמעותו היא קליטת אלפי מסתננים כתושבי ישראל.

"לאור המצב שנקלעו אליו תושבי שכונות דרום ת״א שבו לא ניתן לקדם את פסקת ההתגברות מסיבות פוליטיות נטו של סיעות הקואליציה; בנט שעושה סיבוב פוליטי על תושבי השכונות בשביל כותרות, כחלון שמתיימר להיות מגן הבג״ץ ורוצה ולא רוצה, לפזר את המסתננים בפריפריה וליצמן, שכל מה שמעניין אותו זה שיהיו לו מספיק עובדים למגזר הפרטי שלו, כל עוד כמובן הם לא בחצר האחורית של ציבור מצביעיו; ולאחר הסינדול המי יודע כמה של בג״ץ, ראש הממשלה בנימין נתניהו ראש ממשלת ישראל מוצא את עצמו בנקודת האין מוצא", הוא כותב.

גלעדי מספר כי נפגש עם שר התיירות יריב לוין "כדי לטכס יחד עצה על איך נחלצים מהמצב הזה שממשיך לאמלל את תושבי שכונות דרום ת״א".

"בפגישה הועלו בין היתר ההצעות להגדיל את מענק היציאה מרצון ל 10,000 דולר למסתנן, להוציא ללא דיחוי מסתננים בעלי עבר פלילי ממדינת ישראל (כפי שקורה בכל מקום בעולם), חידוש המשא ומתן מול האו״ם במידה ויביא להסכם משופר להוצאת המסתננים שיכלול משפחות וילדים והגברת האכיפה ומעצר של מסתננים עבריינים במתקני השהייה באופן מיידי. נמשיך להיאבק ללא לאות למען רווחתם של תושבי שכונות דרום ת״א - עד להוצאתם של המסתננים הבלתי חוקיים לאלתר".