ח"כ אייכלר מסביר למה הוא לא מוכן לדבר על חוק הגיוס

"אני לא רוצה לדבר על חוק הגיוס", אומר ח"כ ישראל אייכלר (יהדות התורה) בפתח הראיון לערוץ 7 על חוק הגיוס המתגבש, "זה משרת את אויבי היהדות הדתית והחרדית, וגם בגלל שעדין לא גובש שום דבר למעשה".

"העובדה היא ששללו מנציגי הציבור החרדי שהם מיליון נפש את זכות הטיעון, ושר הביטחון והרמטכ"ל החליטו שלא יהיו שום נציגים חרדים בוועדה", אומר אייכלר ומוסיף, "מי כן הוזמן, יאיר לפיד ואנשיו. הם יחליטו על הנתינים של האימפריאליזם הציוני. יחליטו לאן הנתינים ילכו, מתי וכמה לקצץ להם וכמה מכסות לתת להם".

"זה תהליך פסול במדינה דמוקרטית. מלכתחילה החוק פסול לא בגלל מה שיש בו אלא בגלל מה שאין בו ואין בו נציגות חרדית והתחשבות במגזר החרדי", הדגיש אייכלר.

"אני לא רוצה לדבר גם על חוק הגיוס כאשר אני רואה את השנאה והאיבה לקצינים והחיילים הדתיים", אומר אייכלר, "לא יהיה שום פתרון לטענת השוויון עד שלא יתאפשר בחוק פתרון לאדם שלא מתאים לצבא ולא משנה אם הוא חילוני או דתי".

לדבריו, "לא כל מי שנולד, נולד להיות לוחם. הצבא יודע את זה. יש אלפים שלא מתאימים. אם הצבא יהיה ביטחוני ומקצועי שיכניסו רק אנשים שרוצים להיות לוחמים וישלמו להם טוב כמו שמגיע להם".

"אחרי שסגרו את המפעלים בניסוי גרעיני בצפון קוריאה אז אפשר לסגור את כור ההיתוך ולבנות צבא שעוסק בביטחון", טוען אייכלר, "ואז עופר וינטר יהיה אלוף ולא יהיה מצב ש-50 אחוז מהחיילים והקצינים הם דתיים ואחד אין במטכ"ל. שמעלים את נושא הקצינים הדתיים בצבא הם באטרף על הדתה ומבאים את ארגוני השמאל וארגוני הנשים שרוצים לגרש את הקצינים הדתיים מהצבא . אז הם צריכים את החרדים בצבא? בגלל זה אני לא מוכן לדבר על חוק הגיוס".