אירוע הסיום
אירוע הסיוםצילום: יח''צ

בנות אולפנת שעלבים חגגו את סיום שנת הלימודים באירוע מיוחד במעמד כל בנות האולפנה, הצוותים החינוכיים ומנהלי קרית החינוך שעלבים.

"במשך כל השנה בנות האולפנה עסקו בהכרת הטוב למדינת ישראל ולמייסדיה", אומר ראש האולפנה הרב ישי מאיר. "זה בא לידי ביטוי בפעילויות מיוחדות ובימים שהוקדשו לציון שנת ה-70 כמו גם בחלוקת תעודות הוקרה למייסדי המועצה ואירועים רבים נוספים".

במהלך הערב ניתנה התייחסות לתכנים שהועברו לתלמידות בכל חודש במשך השנה. בנוסף, התקיים משחק אינטראקטיבי לכל בנות האולפנה על הידע שאספו במשך השנה. לבסוף קיימו באולפנה תפילת הודיה מיוחדת למדינת ישראל וערב שירה והרקדה לבנות.

"החלטנו במקום לחגוג את סיום שנת הלימודים באווירת שחרור ואנחת רווחה, לציין דווקא את הנס הגדול של הקמת המדינה ופיתוחה במשך 70 שנה, ולקיים אירוע שיא לכל האירועים שכל כך השקענו בהם במשך השנה", סיפרה תאיר מלץ מכיתה י"ב.

עדן אפשטיין, תלמידת כיתה י', אמרה כי "אין ספק שהחיבור לציון שנת ה-70 היה מיוחד במינו והעניק לנו ערך מוסף ומרחבים נוספים של ידע שלא הכרנו עד כה".

פנינה שפירא, מנהלת הפרויקטים באולפנה והרוח החיה מאחורי התכנית, סיפרה כי "כבוגרת השכבה הראשונה באולפנה גם אני מצדיעה לפעילות המדהימה של הבנות. זו אחת מהתכניות הכי מרגשות שהתקיימו באולפנה מאד הקמתה. לתפארת מדינת ישראל".

משפחת דיאמנט ממושב גימזו היא המשפחה שניצחה בתחרות החידה השבועית-משפחתית של האולפנה וזכתה בלילה בצימר משפחתי.