אילוסטרציה
אילוסטרציהצילום: ISTOCK

שיתוף פעולה ייחודי נרשם בימים האחרונים בין ארגון 'פרי חיים' הפועל למתן סיוע לזוגות חשוכי ילדים לבין 'מרכז פנים' המעניק תמיכה רגשית ופיזית לנשים ולזוגות המתמודדים עם אתגרי פוריות.

במסגרת שיתוף הפעולה יוענק ייעוץ ייעודי לגברים ולנשים על מנת להתמודד בצורה נכונה יותר עם הדרך הארוכה להרחבת המשפחה לאנשים המתמודדים עם קשיי פוריות ובמקרים של לידה שקטה.

מאחורי הארגון 'פרי חיים' עומד הרב משה שלזינגר ומאחורי פעילות 'מרכז פנים' עומדת רחי היין.

ב'מרכז פנים' נערכות שיחות טיפוליות עם עובדים סוציאליים המומחים בתחום. בנוסף, נערך דמיון מודרך ושיעורי יוגה פרטיים. כלל הפעילות שנערכות ע"י מרכז פנים מלוות על ידי אנשי מקצוע ומיטב המומחים בתחום.

"כלל הפעילות שאנו מקיימים לא רק מציעות כלים להתמודד עם התקופה המאתגרת, אלא גם מציעות רשת תמיכה, וקשרים שימשיכו להתקיים אף לאחר סיום הפעילות, והכל תוך כדי דיסקרטיות מלאה וללא חשיפה לאיש", סיפרה.

נשיא ארגון 'פרי חיים' הרב משה שלזינגר אמר כי "פעילות 'מרכז פנים' בשיתוף פעולה הדוק עם עשרות משפחות שהופנו ע"י ארגון 'פרי חיים' היא ראשונה מסוגה. אנחנו מברכים על שיתוף פעולה המסייע למשפחות רבות".

מנהלת 'מרכז פנים' רחי היין מסרה, "ארגון 'פרי חיים' עושה עבודת קודש יוצאת מן הכלל לטובת הקהילה בישראל בכלל. 'מרכז פנים' יפעל להרחבת שיתוף הפעולה שהינו נדבך נוסף בפעילותנו לטובת הקהילה".