נשיא התנועה הרפורמית בצפון אמריקה, ריק ג'ייקובס, בירך הערב (חמישי) על הבחירה בח"כ יצחק הרצוג ליושב-ראש הסוכנות היהודית.

''ברכות לח"כ יצחק הרצוג, יו"ר הסוכנות היהודית הנכנס", צייץ ג'ייקובס בטוויטר, ''האיחוד ליהדות רפורמית בצפון אמריקה והתנועה הרפורמית מצפים לשותפות חזקה ומשמעותית''.

בשעות האחרונות, מאז שהמליצה ועדת המינויים של הסוכנות היהודית לבחור בהרצוג לתפקיד לתקופה של ארבע שנים, בירכו אותו הפוליטיקאים מימין ומשמאל.

יו"ר העבודה אבי גבאי בירך "האיש הנכון במקום הנכון כדי לחבר מחדש את יהדות ארצות הברית והעולם לישראל".

ח"כ אלעזר שטרן (יש עתיד) הביע תקווה שהרצוג יסייע לשיקום יחסי ישראל והתפוצות, "בוז'י הוא אדם שחי את כל העולמות של העם היהודי. תרבות בית סבא- הרב הרצוג, תרבות בית אבא- האלוף חיים הרצוג, יהדות, מסורת, הכרה טובה של מורכבות העם היהודי בדורנו ושל מרכיבי העם היהודי בארץ ובתפוצות.

''אני משוכנע שבעתות כאלה של נתק גדל והולך (גם בזכות ממשלת ישראל הנוכחית) בין יהדות הארץ ויהדות התפוצות, ח"כ הרצוג מהווה תקווה ראויה", אמר שטרן.

ח"כ בצלאל סמוטריץ' (הבית היהודי) מסר, "ח"כ הרצוג הוא מינוי ראוי ביותר לתפקיד יו"ר הסוכנות היהודית בתקופה המאתגרת הזו. ממלכתי, ציוני ברמ"ח אבריו, מחובר למקורות וחדור בתחושת שליחות. ניסיונו הרב וחכמת חייו יסייעו לו לנווט את מערכת היחסים המורכבת בין מדינת ישראל ליהדות התפוצות בתבונה. מאחל לו הצלחה רבה".