המזכירה לביטחון המולדת בביקור עם אנשי ICE
המזכירה לביטחון המולדת בביקור עם אנשי ICEצילום: רויטרס

העיתונאית טליה לוין מכתב העת "ניו יורקר" נאלצה להתפטר לאחר שפרסמה השמצה נגד סוכן של משטרת הגבולות של ארה"ב, לפיה הוא קעקע סמל נאצי על זרועו.

לוין צייצה צילום של ג'סטין גרטנר, המשרת ביחידה לאכיפת הגירה ומכס הגבולות של ארה"ב, המוכרת בראשי התיבות ICE. בצילום – שהסתובב לפני כן בין חשבונות טוויטר שונים – נראה סמל לא ברור על המרפק השמאלי שלו. לוין, כמו אחרים שצייצו את התמונה לפניה, פסקה שמדובר ב"צלב ברזל" ששימש את המשטר הנאצי.

האשמה זו השתלבה היטב בהשמצות המופנות בימים אלה נגד אנשי משטרת הגבולות. בשמאל היו אף מי שפרסמו את כתובות המגורים של אנשי האכיפה במטרה לאיים עליהם, כביכול בתגובה להפרדת ילדים מהוריהם במעברי הגבול.

לוין מיהרה להוריד את הציוץ לאחר שהתברר שמדובר בסמל אחר, המכונה "טיטאן 2", שסימל את המחלקה שבה שירת גרטנר באפגניסטן. בעת שירותו ביחידה איבד את רגליו.

לוין, בת 28 מברוקלין שבניו יורק, אמרה ל"טמפה ביי טיימס" שהיא מחקה את הציוץ תוך 15 דקות מהרגע שהעלתה אותו. לדבריה, ICE יצא למתקפה נגדה בגלל שהיא עבדה עבור עיתון שאינו אוהד את אייס. עוד אמרה שהיא מהווה מטרה נוחה בגלל שהיא "פמיניסטית יהודיה שמנה שהתחנכה בהארווארד", והצבתה מול גיבור אמריקני משרתת אינטרס של השמרנים.