"היה פשוט מושלם"
"היה פשוט מושלם"צילום: הרב גדעון בשן

תלמידות מאולפנות רשת החינוך ''נעם-צביה'' פתחו את החופש הגדול בטיול גיבוש בין יומיים שהתקיים תחת הכותרת "אחריות, מנהיגות ושליחות".

לצד הנאה מנופי טבע, המסע כלל ביקור בעיר נצרת עילית, במהלכו התקיים מפגש עם העשייה הלאומית והתורנית של הגרעין התורני ושיחה עם הרב דני סיגליס, ראש ישיבת ההסדר בעיר.

במפגש עם ארגון השומר החדש, התלמידות קיבלו סקירה מקיפה על האתגרים בשמירת אדמות מרעה במדינה והתנדבו בסיוע לחקלאים בשדות המרעה של מושב חזון.

כיאה לאווירת הקיץ, התקיימה תחרות על מורל והמנון המסע שבו זכו תלמידות אולפנת צביה מעלות ולאחריו התקיים מופע של הזמר עופר חתוכה.

ביום השני, נהנו התלמידות משיט קיאקים בנהר הירדן, סיור באתר חצר תל חי בו קיימו מעגלי שיח אודות הקרב אישית למען הכלל, ייעוד ושליחות אישית בחיים.

לקראת סיום המסע נפגשו התלמידות עם הרב שמואל אליהו ששוחח עימהן על השליחות המיוחדת של הנשים לגאולתו של עם ישראל, על השילוב המיוחד של "אשת חיל ויראת השם".

התלמידות סיפרו כי "לא הייתה דרך טובה יותר מלפתוח בו את החופש הגדול. גם לעבור גיבוש עם חברות ולהכיר חדשות, גם ללמוד, להתעצם וליהנות מחוויה ערכית. היה פשוט מושלם".