דגל ה"גאווה"
דגל ה"גאווה"צילום: ISTOCK

נתנאל, פעיל של ארגון ''חותם'' באשדוד שפועל לביטול מצעד הלהט"ב שיתקיים ביום שישי הקרוב ברחובות העיר הדרומית, מקבל שיחות מטרידות מאז שפורסם המכתב ששלח לראש העיר יחיאל לסרי בדרישה לביטול המצעד.

עשרות שיחות טלפון מטרידות הוא קיבל מאז פרסום המכתב בערוץ 7, ואתמול (שלישי) אחר הצהריים הגיש תלונה במשטרה.

נזכיר כי ארגון ''חותם'' יוביל הפגנה ביום שישי הקרוב במחאה על המצעד שרבים מתושבי אשדוד מתנגדים לקיומו.

"העיר אשדוד מאופיינת בכך שציבור רחב מתושבי העיר מזוהים עם מסורת ישראל, ורואים בערכי המשפחה הטבעית ערכים יסודיים", כתבו אנשי ''חותם'' לראש העיר לסרי, "המשפחה הטבעית - אבא אמא וילדים, היא אבן היסוד לקיומה של החברה, והיא מהווה את הסביבה הטבעית והבריאה לגידול הדור הבא, ערכים אלו הם התשתית לקיומנו ועלינו לשמור עליהם מכל משמר".

מוחים נגד קיום המצעד באשדוד
מוחים נגד קיום המצעד באשדודצילום: באדיבות חותם

"כעת, עיריית אשדוד מאפשרת למיעוט קטן הבא מחוץ לעיר, לרמוס ערכים אלו. קיום מצעד זה ברחובה של העיר, מצעד שכל עניינו רמיסת המשפחה הנורמטיבית, פוגע בבריאותה הרוחנית של החברה ובתושבי העיר אשדוד בפרט, ומשדר מסר חינוכי שלילי כלפי הצורך בהקמת משפחה והבאת ילדים לעולם".

"איננו יכולים לאפשר להתנהלות המקדמת כאוס מוסרי, להשתרש ולהשפיע על חינוך ילדינו ועל תרבות העיר אשדוד. האמפתיה כלפי הסובלים מנטיות הפוכות לא צריכה להפוך למפגן של קידום אג'נדות הרומסות את ערכי היסוד שלנו כחברה, ואלו הדברים שאכן עומדים מאחורי המצעד ההזוי הזה. מתוך דאגה כנה לעתיד העיר, החברה והמשפחה", הוסיפו בארגון.