מצעד הגאווה
מצעד הגאווהצילום: אייסטוק

הרב עמיטל בראלי, מנכ"ל ארגון ''חותם'', מספר לערוץ 7 על המאבק שהוא מנהל במצעד הלהט"ב שיתקיים ביום שישי הקרוב ברחובות אשדוד.

"הגענו למצב שאנשים מפחדים להגיד את הדברים המובנים, רוב הציבור מפחד להתבטא בגלל האגרסיביות של הלהט"ב ויש תחושה שמנסים להכניס את המשפחה הנורמטיבית לתוך ארון. הגענו לשלב שבו צריכים להגיד אמירות ברורות ולא לחשוש מהתנהגות כוחנית בעיר אשדוד".

בראלי חושש שמדינת ישראל הופכת להיות מדינת להט"ביסטן, כלשונו. "כל מחאה שלנו זכתה לתגובה של איומים ופנינו בעניין הזה למשטרה. היום מי שמדבר על משפחה נורמטיבית הופכים אותו לאיש טאליבן ולכן צריכים להמשיך להגיד את הדברים הפשוטים ולא לפחד.

''תפיסת העולם שלהם מדברת על משק בית משותף ועל גידול ילדים ללא אבא או ללא אמא, הם פוגעים ביסודות שלנו כחברה בריאה, ילדים צריכים גם אבא וגם אמא ורוב הציבור מזדהה איתנו''.

הרב בראלי מעיד כי רוב תושבי אשדוד הם דתיים, חרדים או שומרי מסורת ולכן מתנגדים למצעד הלהט"ב. ''גם באשדוד אלה שמגיעים למצעד זה אנשים מאזור המרכז, הלהט"בים הם אחוז מצומצם שמנסה לכפות את עצמו על כולם, ואני חושב שאין להם על מה להתגאות".

ארגון חותם מארגן הפגנה נגד המצעד הלהט"ב באשדוד, ביום שישי הקרוב בצומת התחנה המרכזית בעיר. "מיעוט קטן הנתמך בגורמים מחוץ לעיר מעוניין לרמוס את המשפחה הטבעית - אבא, אמא וילדים", אמרו מארגני ההפגנה.