העימות הפוליטי בארה"ב סביב מינויו של שופט העליון החדש, ברט קוונו, ע"י הנשיא, דונלד טראמפ, נסוב בעיקר סביב נושא הזכות של אישה לבצע הפלה, כאשר שמרנים מבקשים לצמצם את הזכות וליברלים דורשים להשאירה כפי שהיא.

השמרן האורתודוקסי בן שפירו הסביר בסרטון את מהות הוויכוח שמעסיק את ארה"ב – ובארץ, משום מה, לא מתקיים: הוויכוח על זכותן של נשים להפיל את עובריהן.

שפירו הציג תחילה תשדיר בו שחקנית ידועה מדברת על "זכויות רבייה" – כפי שמכונה הזכות לבצע הפלות – זמן קצר לפני שהיא עומדת ללדת, ואמר שלדבר על הריגת עובר כאשר את כורעת ללדת הוא "הרעיון המעוות ביותר שאני יכול לדמיין".

שפירו הציג תמונה של תינוקת שהופלה ע"י רופא בשם קרמיט גוזנל, רופא הפלות שהורשע ברצח של שלושה תינוקות שהיו חיים כשהוצאו מבטן אמהותיהם. "זהו תינוק; אין לך זכות להרוג אותו רק כי זה נוח עבורך", קרא ברגש. "זהו בן אדם, ואם התינוק הזה היה מחוץ לרחם והיית תוקע סכין בחזהו היית מואשם ברצח ממדרגה ראשונה. אתה הורג אותו כשהוא בתוך הרחם וזה נקרא 'זכות אנוש'".

שפירו אמר שנמאס לו מהמושגים המכובסים כמו "הפסקת הריון". לא מדובר בהפסקת הריון אלא בהפסקת חייו של בן אדם, אמר.

שפירו תיאר באופן גראפי את האופן שבו מוציאים עובר באופן חלקי מרחם אמו והורגים אותו בעזרת תקיעת מספריים בראשו ושאיבת המוח. לדבריו, הילארי קלינטון סבורה שזהו משהו שמותר לעשות, עד ליום האחרון של ההריון.

הסרטון תורגם ע"י מיזם "הגלולה האדומה".

הכותב הוא אב לשניים ויו"ר תנועת המשפחה.