ילד עם סמרטפון
ילד עם סמרטפוןiStock

בעקבות פניות רבות של הורי תלמידים לחברת נטספרק, ביקש סמנכ"ל החברה, צביקה אילן להבהיר להורי התלמידים, כי ההנחה המיוחדת הניתנת לתלמידים תינתן רק לתלמידי המוסדות שהצטרפו לתכנית התלמידים החדשה.

כידוע, לפני מספר שבועות הכריזה חברת נטספרק על תכנית תמיכה במוסדות חינוך הפועלים להגנת תלמידיהם בפני חשיפה לתכנים פוגעניים בסמארטפון ובאינטרנט.

במסגרת התכנית יכולים ההורים לרכוש לילדיהם את אפליקציית הסינון נטספרק מובייל במחיר מופחת של 160 ₪ במקום 180 ₪ ועם תוקף ארוך במיוחד עד ה-1 בספטמבר 2019.

לאחר פרסום ההודעה הצטרפו עשרות מוסדות לתכנית ובמקביל התקבלו במשרדי נטספרק פניות רבות של הורים לתלמידים שביקשו לדעת כיצד ניתן לרכוש את הרישיון המוזל. משירות הלקוחות של נטספרק נמסר להורים, כי עליהם לפנות למוסד החינוכי בו לומדים ילדיהם לצורך בירור האם המוסד נרשם לתכנית ובמידה והמוסד רשום עליהם לבקש את קישור ההתקנה הייחודי של המוסד.

"כל מוסד יודע כיצד לפעול להענקת ההנחה לתלמידיו", הבהיר צביקה אילן, "ולכן אנו מבקשים מההורים לפנות ישירות לנציגי המוסדות ולא אלינו". לאחר-מכן הוסיף כי "אני שמח לנצל את ההזדמנות הזו לאחל לכל התלמידים והוריהם חופשה מועילה ובטוחה".

לבקשתנו, סיפקה חברת נטספרק רשימה חלקית של המוסדות שכבר הצטרפו לתכנית ההגנה ובהם: חטיבת מרחביה, ישיבת נתיב-מאיר, אולפנת צביה רחובות, ישיבת הזורעים, אולפנת שירת הים נווה צוף, אמי"ת אשדוד, ישיבת דרור אור-עקיבא, ישיבת דרכי נעם פתח-תקוה, כפר הנוער אמי"ת פתח-תקוה, אמי"ת כפר-גנים, ישיבת חיצים, ישיבת ראשית-חכמה אלעד, ישיבת מקור-חיים כפר-עציון, אולפנת עופרה, ישיבת נווה-שמואל אפרת, ישיבת יבנה, ישיבת שעלבים, אולפנת צביה בת-ים, אולפנת חורב, אולפנת גילה בית-שמש, ישיבת אהל-שלמה באר-שבע, ישיבת קול-מבשר מבשרת ציון.

חברת נטספרק תקיים בשבוע הבא כנס ראשון מסוגו בנושא מיגון מוסדות חינוך בעידן סלולרי.