פסטיבל בציר
פסטיבל בצירצילום: השומר החדש וחוות ננה

'השומר החדש' מזמין אתכם לפסטיבל בציר בחוות ננה הסמוכה למצפה רמון, בתאריכים ג'‑ה' באלול וח'-י"א באלול, מהשעה ארבע אחר הצהריים ועד תשע בבוקר. בתוכנית: ערב שירה, פויקה משותף, תצפית כוכבים ולינת שטח. עם הזריחה ייצאו הילדים וההורים לבציר ענבים. בילוי ערכי וארצישראלי. חינם, בהרשמה מראש באתר: www.hashomer.org.il.

---------------

'ימים של קולנוע' הוא פסטיבל סרטים דוקומנטריים שיתקיים בבנימינה-גבעת עדה מי"ב באב ועד י"ד בו. היום הראשון יוקדש לסרטים בנושא קיבוץ גלויות, היום השני לסרטי דוקו בנושא ספורט והיום השלישי יעסוק בנושא 'רוקולנוע'. הכניסה לכל הסרטים חופשית. פרטים מלאים באתר מתנ"ס בנימינה גבעת עדה: www.matnasbga.org.il.

******

אריה, רב גדול, פוסק גט לאשתו של אדם שמאושפז במצב צמח. הפסק מעורר סערה ציבורית, התנגדות בקרב סובביו ואהדה רבה בקרב חוגים אחרים. שעות אחר כך נפגש הרב עם רופאו, וזה מבשר לו כי הוא חלה באלצהיימר. 'שברי לוחות', הצגה חדשה של 'אספקלריא', י"ט באב, בית מזי"א לתיאטרון, ירושלים.

***

שתי תערוכות של סטודנטיות שנה ד' מוצגות בגלריית 'וילה' במכללת אמונה בירושלים. 'דמדומי שחר' של החוג לאומנות עוסקת בפוסט טראומה. היוצרת, מישל יערי, עוסקת בהתמודדות של אביה עם שנים ארוכות של פינוי גופות. הודיה אורית פרץ מאיירת את התמודדותה עם הגמגום. אוצר: אבי לובין. כמו כן מוצגת תערוכה של החוג לעיצוב גרפי ובינתחומי. נעילה: ח' באב.