דלת פתוחה להנהגת המדינה
דלת פתוחה להנהגת המדינהצילום: דוברות הבית היהודי במודיעין

שרת המשפטים איילת שקד נפגשה בכנסת עם חברי ''הבית היהודי'' במודיעין בראשות עמיעד טאוב.

שקד קיבלה סקירה על הסוגיות העומדות על סדר היום של תושבי מודיעין-מכבים-רעות, ודנה יחד עם המשתתפים בפתרונות אפשריים. השרה שקד שיבחה את המגוון של נציגי ''הבית היהודי'' במודיעין המורכבים מדתיים וחילונים, ואת ריבוי הנשים החברות בסיעה המקומית.

השרה גם התעניינה בהכנות לבחירות המוניציפאליות בעיר והתחייבה לעמוד לימין הנציגים ולפעול למענם בממשלה ובכנסת יחד עם השר בנט וכל חברי הכנסת, בכל נושא שידרשו אליו.

יו''ר ''הבית היהודי'' במודיעין, עמיעד טאוב, סקר בפני השרה את פעילות הסניף במישור המקומי, והבהיר כי בכוונת החברים ''לשים יד על ההגה של העיר מודיעין'' ולהוביל את תחומי החינוך, השירותים החברתיים והקליטה.

"אני מכירה את עמיעד ואת עשייתו החברתית והציבורית שנים רבות. הוא מביא עימו המון יכולות וניסיון ואני סמוכה ובטוחה שעם הסיוע של החברים במודיעין, בממשלה ובכנסת, אתם תצליחו. הגישה של עמיעד ששילב נשים רבות צעירים וחילונים בפעילות המקומית היא גישה שאני מתחברת אליה ואני בטוחה שתביא לניצחונכם''.

''למפלגת הבית היהודי במודיעין יש את האנשים הכי טובים בעיר מודיעין לטיפול באתגרים שהעיר מתמודדת איתם. אעמוד בקשר ישיר עם עמיעד טאוב בסוגיות השונות ואסייע לו בכל נושא. אנחנו כאן בממשלה ובכנסת נהיה הגב שלכם ונתגייס להצעיד את העיר מודיעין קדימה. עם בית יהודי חזק במודיעין העיר מודיעין תהיה חזקה יותר. יחד נצעיד את מודיעין אל העשור הבא".

טאוב הודה לשקד על תמיכתה, ''אני בטוח כי שיתוף הפעולה הפורה בינינו יימשך לטובת תושבי מודיעין. אני רואה חשיבות עצומה ויתרון אדיר בכך שיש לנו דלת פתוחה להנהגת המדינה גיבוי חזק בממשלה ובכנסת ואנו נפעיל את כל קשרינו ויכולותינו לטובת תושבי מודיעין".