איילת נחמיאס ורבין
איילת נחמיאס ורביןצילום: הדס פרוש, פלאש 90

ח"כ איילת נחמיאס ורבין, התייחסה הערב (רביעי) מעל בימת הכנסת לפרסום בנוגע להטרדה שחוותה מצד ח"כ איתן ברושי, חברה למפלגה.

"אני לא הייתי מרוצה מההתנהלות של אותו ח"כ, אבל החלטתי לקבל את ההתנצלות שלו. זה היה אירוע מבזה שלא היה צריך לבוא לעולם", אמרה חברת הכנסת.

היא הוסיפה כי "אף אחד ואף אחת לא יחליט עבורי אם אני מקבלת את ההתנצלות או לא. הצד השני של me too זה שאני מחליטה על עצמי. אף אחד לא יחליט בשבילי. אני יודעת מה אני עושה, אני אדם בוגר, אני יודעת להחליט עבור עצמי. אם יש לי אחריות כנבחרת ציבור זה לא להפוך כל דבר למשהו שצריך להתלונן. אם הוא לא הבין עד היום, כעת הוא הבין שהוא טעה. רק אני אחליט עבור עצמי מי אני רוצה שידע ואיך אני מתמודדת".

היא ציינה כי את התגובות הכי קשות היא מקבלת דווקא מנשים. "הורגת אותי השיפוטיות הזו. אל תחליטו בשבילי ואל תשפטו אותי. אל תחליטו עבורי מה הייתי צריכה לעשות באותו הרגע. הכי חוצפה, הגברים שאומרים לי איך לא נתת לו סטירה? בסופו של דבר אני זו שלא בסדר?".

"הוא לא איש רע ומנוול ולא צריך להפוך אותו לרשע הגדול. המהפכה חייבת לקבל את הממדים הנכונים ואנחנו נקבע את הממדים הנכונים. אף אישה לא תחליט בשבילי כי אני גם חלק מהמהפכה הזו. אף אחת לא תחליט בשבילי מה טוב ומה נכון ואיך הייתי צריכה להגיב. היום הזה היה יום קשה מאוד מאוד בשבילי כי האירוע עצמו לא היה קל, אבל החלטתי שאני אוספת את עצמי ועוברת הלאה. אין פה שום משטרה פמיניסטית", סיכמה נחמיאס ורבין.