עופר ויתקון
עופר ויתקוןצילום: דוברות

עופר ויתקון, שכיהן עד לאחרונה כמשנה למנכ"ל רשת הולמס פלייס, נבחר למנכ"ל הפעילות בישראל של IWG - הקבוצה הגדולה בעולם להפעלת מרכזי עסקים ומרחבי עבודה משותפים.

IWG, שמפעילה בישראל את המותגים Regus ו-Spaces, מובילה גם את השוק המקומי עם כ-30,000 מ"ר ולמעלה מ-2,500 עמדות עבודה ב-16 מרכזים בפריסה ארצית.

ויתקון בן ה-41, נשוי ואב לשניים, הוא בוגר הנדסת תעשייה וניהול מאוניברסיטת ת"א ובעל תואר שני, MBA, מביה"ס קלוג למנהל עסקים, שיקגו.

קודם לתפקידו בהולמס פלייס, כיהן ויתקון כמנהל המטות של שופרסל ונטוויז'ן מקבוצת איי די בי.

קבוצת International Workplace Group מובילה מאז 1989 את מהפיכת חללי העבודה המשותפים בעולם והיא נסחרת בבורסה הלונדונית בשווי של 2.86 מיליארד פאונד. IWG מפעילה כ-3300 מרכזי עסקים משותפים ביותר מ-1,000 ערים ב-110 מדינות ברחבי העולם. הקבוצה משרתת יותר מ-2.5 מיליון אנשים ברחבי תבל – ובכלל זה גם עובדים של החברות המובילות בתחומן.

פאולו דיאס, מנכ"ל IWG בדרום אירופה ובברזיל ומנהל הפיתוח של הקבוצה, ברך את ויתקון על המינוי החשוב והביע ביטחונו כי ימשיך ואף יעצים את אסטרטגיית הצמיחה המואצת שהנהיג המנכ"ל הפורש של פעילות IWG בישראל, רון יריב, שהודיע לפני חודשים אחדים על בקשתו לפרוש לעסקים פרטיים.