מצער. בנצי גופשטיין
מצער. בנצי גופשטייןצילום: הלל מאיר/TPS

בארגון להב"ה הודיעו היום (ראשון) כי הם נערכים להפגנת מחאה מתוגברת כנגד מצעד הגאווה בירושלים, אשר עתיד להתרחש ביום חמישי הקרוב.

גורמים בארגון להב"ה אומרים, "אין ספק, כי בעקבות סערת חוק הפונדקאות, ושאר הדברים שבגללם ענייני הלהט"ב מרבים לצוף לאחרונה בתקשורת, המצעד של השנה יהיה בוטה יותר, מוחצן יותר, עם יותר ויותר נסיונות פרובוקטיביים לתקוע אצבע בעין לרוב השפוי בירושלים, המתנגד למצעדים שיש בהם משום התרסה כנגד היהדות וקדשי ישראל".

"אנו מתכננים להיערך בכוחות מתוגברים למחאה השנה, מתוך הבנה כי אם אנו לא נעשה זאת, איש לא יעשה זאת", מוסיפים בארגון.

אנשי להב"ה מציינים עוד, "מכאן אנו גם משגרים אזהרה (חוקית) למשטרת ישראל: כל מעצר, עיכוב, או נקיטת פעילות בלתי חוקית כנגד פעיל או אזרח כלשהו שיהיה בדרכו להפגנה אל מול המצעד, וכפי שנוהגת המשטרה בבריונותה לעשות מאז המצעד בו נרצחה שירה בנקי ז"ל, תיענה בתביעה כספית גדולה וכפולה: הן כנגד המשטרה, והן כנגד השוטרים המעורבים באותו עיכוב או מעצר".

יו"ר ארגון להב"ה בנצי גופשטיין אמר היום, "מצער אותי לראות שהציבור החרדי והציבור הדתי לאומי אינו נרתם ומצטרף אלינו להפגנה כנגד אותו מצעד. אנו יכולים לראות גינויים רבים לטרור הלהט"ב העולים על כתב, שהם כשלעצמם חיוביים, אולם המבחן האמיתי הוא בשטח. אנחנו, בכל מקרה, נהיה שם".