נתניהו במפגש עם ראשי מועצות מהמגזר הדרוזי
נתניהו במפגש עם ראשי מועצות מהמגזר הדרוזיצילום: קובי גדעון / לע"מ

ראש הממשלה נתניהו והשרים יריב לוין ואיוב קרא נפגשו היום (ראשון) עם ראשי מועצות מהמגזר הדרוזי כחלק מהשיחות שמקיים רה״מ עם בני העדה בימים האחרונים.

ראש הממשלה נתניהו הסביר בפגישה, "ישנם ניסיונות בלתי פוסקים לבטל את הגדרתה של מדינת ישראל כמדינת הלאום של העם היהודי. חוקקנו את חוק הלאום כדי להבטיח שישראל תשאר מדינת הלאום של עמנו - זאת תכלית הקיום של המדינה".

לדבריו, "החוק לא גורע כהוא זה מזכויות הפרט של אף אחד, הוא נועד לעשות את האיזון המשפטי הדרוש שהגיע הזמן לעשותו על מנת להבטיח את צביונה של מדינת ישראל".

ראש הממשלה הוסיף, "אתם מתארים תחושות אמיתיות ואנחנו נדרשים לפתרון. אני אמשיך בהתייעצויות, נקים צוות בראשות ראש הסגל יואב הורוביץ ונביא בהקדם המלצות לפעולות שיחזקו את הקשרים החשובים בינינו".

שר התקשורת איוב קרא צייץ בעקבות הפגישה בטוויטר, "מברך על החלטת רה"מ בשיתוף עם ראשי הרשויות הדרוזיים להקים צוות מיוחד בראשות ראש הסגל יואב הורוביץ על מנת לדון ולפתור את הבעיות האקוטיות של המגזר - תעסוקה, חינוך, אכיפה של בניה בלתי חוקית, חיילים משוחררים וכיוצ"ב. הצוות אמור להביא את מסקנותיו בתוך מספר ימים ולהבטיח יישום מהיר ומיטבי".