סרן צפריר ליובשבסקי
סרן צפריר ליובשבסקיצילום: דובר צה״ל

שמי צפריר ליובשבסקי, בן 23, מתגורר באשדוד ומשרת בתור מסו"ל בגדוד קרן מחיל התותחנים. היום לפני חמש שנים התחילו לו מסע ייחודי ומיוחד, היום לפני חמש שנים פשטתי את מדי האזרחות והתגייסתי לחיל התותחנים.

באותה תקופה לא ידעתי הרבה, אך המעט שידעתי היה מספיק עבורי בכדי לעזור לי לבחור נכון. והיום כעבור חמש שנים יש לי את הזכות לצד האחריות העצומה לפתוח סוללה משלי- בחיל שכולו משפחה אחת גדולה.

המשימה, אמצעי הלחימה והאנשים הם אלו אשר עושים את ההבדל לכל כך משמעותי.

לכם אוכל לספר, כי אין נרגש ממני להיות שייך לבעלי כומתת הטורקיז, אשר מיישמת בתפיסתה המון חשיבה, חוכמה, עשייה, פריצת הגבולות והמון אבל המון אש (מסוגים שונים) אשר הופכים את המכלול השלם לכה ייחודי.

כשתתגייסו ותגיעו לבקו"ם, בוודאי תחששו ולכן אני רוצה להסביר לכן קצת לאן תגיעו. אתם תסעו לבסיס שבטה שבדרום, ותעברו ימי קליטה עם המפקדים שלכם. בהתחלה ככל הנראה לא תבינו מה קורה סביבכם, אך מהר מאוד תבינו שהגעתם למקום מדהים, עם אנשים איכותיים, עם המון מה ללמוד ולאן להתפתח והכי חשוב- משפחה!

במהלך הכשרתכם בבא"ח תותחנים אתם תלמדו מה זה להיות תותחן! אתם תכירו את הכלי העוצמתי שעליו תעבדו, תלמדו אפילו איך יורים בו ותבינו הרבה על מהי אש עוצמתית ומכריעה! תוך כדי הלמידה תבינו שללא האש הארטילרית של חיל התותחנים אין הכרעה בשדה הקרב, וחבריכם בחטיבות החי"ר יצטרכו אתכם כדי לבצע את משימתם! אז היו גאים בעצמם, תחוו חוויות, תבינו לקראת מה אתם מגיעים ונצלו זאת!

זכרו שגם ברגעים הקשים אתם עושים משימה חשובה, והיא להגן על המדינה באמצעות הכוח הקטלני שבידכם. אתם הולכים לחוות תקופה משמעותית בחייכם. להכיר אנשים מיוחדים, ללמוד המון, להתפתח, לחוות, ואני מאחל לכם רק הצלחה!

אנחנו כאן, מחכים לכם בזרועות פתוחות כדי להיות חלק ממשהו גדול ועוצמתי יותר שכמותו עוד לא נמצא. אאחל במעמד זה לכלל המתגייסים והמתגייסות לחיל המון הצלחה ובעיקר הגשמה עצמית, היו בטוחים כי הגעתם למקום הנכון.

מחכים לכם בשבטה!