פסטיבל הכליזמרים בשומרון
פסטיבל הכליזמרים בשומרוןצילום: מועצה אזורית שומרון

פסטיבל הכלייזמרים הבינלאומי השלישי בשומרון יתקיים ביום שני הקרוב ביישוב רבבה.

מרחבי העולם יגיעו מיטב האמנים לחגיגת מוסיקה לכל המשפחה. בין האמנים שיופיעו על הבמה - נגן חליל הפאן הטוב בעולם, קונסטנטין מוסקוביץ ממולדובה, וירטואוז האקורדיון אנריקה אגוארטה מספרד,
וכן בוריס סיחון - אמן רב כלים מקנדה, המנגן על 150 כלים לא קונבנציונאלים.

בפסטיבל ישתתפו גם אמנים ישראלים בהם אריאל זילבר ואהרון רזאל. "אני שמח להגיע להופיע בשומרון, אבל יותר מכך שמחתי לשמוע שיגיעו מיטב הנגנים והאמנים מהעולם כולו דווקא לשומרון. אני מצפה בכליון עיניים להופעה הזו", אמר זילבר.

את הפסטיבל מפיקה זו השנה השלישית חברת "באזז הפקות". המנהל האומנותי הוא נגן הקלרינט המוכר חנן בר סלע שהבטיח ״הפסטיבל השנה מציע מגוון מיוחד וגדול אף יותר משנים קודמות של מיטב האמנים. השנה גם יחכו נגני רחוב ייחודיים ברחוב הפסטיבל והפעלות מוזיקליות לכל המשפחה".

יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון בירך על קיום הפסטיבל הבינלאומי בשומרון ואמר "אנחנו שמחים להציע לתושבים ולמבקרים מישראל ומהעולם כולו, להנות ממוזיקת כלייזמרים הטובה בעולם. אנחנו מזמינים את תושבי ישראל להגיע להנות מכל הטוב שיש לשומרון להציע - גם במוזיקה".

בפסטיבל ניתן יהיה להנות גם מהפעלות מוזיקליות לילדים, דוכני יצירה, הופעה מרכזית של מיטב האמנים, נגני רחוב ועוד. הכל יתקיים ברבבה בין השעות 18:00 עד 22:30