וואטסאפ
וואטסאפצילום: iStock

פעילים במפלגת העבודה הגישו היום (שבת) תלונה במשטרת תל אביב נגד נידאל אבראהים, פעיל הליכוד, ונגד יואב אליאסי, "הצל", בגין זיוף והפצת מידע שקרי במרמה.

זאת, בעקבות הפצת תכתובות ווטסאפ שבהן לכאורה פעילי מפלגת העבודה טוענים כי "הדרוזים מספקים את הסחורה" ו"עוד יירשם בהיסטוריה שחזרנו לשלטון על חשבון הדרוזים".

יו"ר המחנה הציוני אבי גבאי טען כי "רוח בלפור המבוהלת מנשבת בתכתובת הוואטסאפ המזויפת שמפיצים בליכוד משעות הבוקר. זו רוח שטנית, מסוכנת, שמפוררת את חוסנה של החברה שלנו וקורעת אותה לגזרים. הכל כשר בדרך לקלפי ולהיחלצות מהחקירות".

מהליכוד נמסר בתגובה: "זה לא מפתיע שאדם שנחשף רק לאחרונה כמי שמקדיש את רוב זמנו לקמפיינים מפוברקים נגד יריביו הפוליטיים, יטעה לחשוב שגם אחרים נוהגים כמוהו. אנחנו לא יודעים לקבוע אם הפוסט המדובר מפוברק או לא. מה שבטוח זה שההודעה ותדרוכי הפאניקה של גבאי, כאילו הליכוד עומד מאחוריו, מפוברקים בהחלט".

מוקדם יותר נמסר ממפלגת העבודה כי "בשעות האחרונות עובד מפלגת הליכוד מפיץ תכתובת ווטסאפ המיוחסת לאנשי מפלגת העבודה. מדובר בתכתובת שכולה בפייק ניוז, 100% זיוף, כל אות וכל הודעה כאן פשוט לא אמיתית". עוד נטען כי "התשובה לפייק ניוז של נתניהו היא פשוט להפיץ את האמת, ולהגיע הערב לכיכר רבין".