פינוי מוזיקלי לחדר הלידהדוברות מד"א

לפני כחודש התקבלה במוקד החירום 101 של מד"א קריאה על יולדת כבת 28, אורה מרסיאנו, הכורעת ללדת, בישוב קדומים שבשומרון.

הפראמדיק מיקי נמש והחובש הבכיר דן יצהרי איישו את ניידת הטיפול הנמרץ שהוזנקה למקום. עם הגעתו ערך צוות האמבולנס בדיקות ראשוניות לאורה והחל לפנותה לבית החולים מעייני הישועה כשהיא עם צירי לידה וסובלת מלחץ דם גבוה.

רגע לפני העלייה לאמבולנס הבחין הפראמדיק מיקי נמש, שבעלה של היולדת, אלחנן, העלה אתו לניידת גם תיק ובו גיטרה. נמש, בעצמו נגן וחבר בלהקה בזמנו הפנוי, מיד הציע לבעל להנעים את זמן הנסיעה בנגינת גיטרה ושירה, אליה הצטרפו אנשי הצוות.

הנגינה והשירה לא רק הפכה את הנסיעה לחוויה, אלא סייעה להוריד את לחץ הדם של אורה עד הגעתה לחדר היולדות. לפני כשבוע הגיעו אנשי צוות מד"א לביתם של אורה ובעלה אלחנן באלון מורה, שם פגשו את היולדת, הבעל המזמר – והכוכב הנולד.

פראמדיק מד"א מיקי נמש אמר בעת המפגש: "הכל התחיל משיחה מאוד פשוטה, כשראיתי את אלחנן מרים לאמבולנס מזוודה גדולה של גיטרה והצעתי לו להוציא אותה ולנגן. יש לנו רגעים שהם מאוד מתוחים בעבודה, ופתאום יש איזה רגע שזורק אותך מבחינה אנושית, ובאופן מרגש מאוד. אנחנו שמחים שנפלנו על זוג מקסים כמו אורה ואלחנן, מאחלים להם מזל טוב, וגם מודים להם ששיתפו אותנו ברגע מאוד מיוחד".

ההורים המאושרים, אורה ואלחנן, "תודה לכם, אתם המצילים האמיתיים. אתם אפשרתם את המקום הזה של לנגן בסבבה, בנחת. זו הזדמנות להודות לכל אנשי מד"א על כל המסירות שלכם. באמת, אין דברים כאלה. תודה רבה למד"א, אשריכם".