אביטל נזרית
אביטל נזריתצילום: באדיבות המשפחה

אבל כבד נפל על שכונת מקוב ברחובות, עם היוודע דבר מותה של אביטל נזרית, בת ה-5, שטבעה אתמול (שני) בצימר במושבה מגדל בצפון.

אביה, הרב אריאל נזרית, משמש כרב בית הכנסת 'עטרת רחל' בשכונת מקוב; האם שירה, היא רכזת בנות השירות הלאומי באזור רחובות.

אביטל הובאה למנוחות הלילה ברחובות, בהשתתפותם של כ-200 בני אדם.

קרוב משפחה סיפר לעיתון "ישראל היום", "כששמענו על דבר האסון נכנסו להלם. מדובר במשפחה מאד דומיננטית באיזור, מדובר באנשים שתורמים מעצמם למען הקהילה. הוא רב קהילה, עושה הרבה שעורי תורה, ואשתו מקדישה את עצמה בבקרים לבנות השירות, ואחר הצהריים כל כולה מוקדש למשפחה. האב מוכר יותר בקרב הקהילה הדתית לאומית, ופחות בקהילה החרדית. אני ידעתי שהם יצאו לנפוש בתקופת 'בין הזמנים' בצפון עם כל ילדיהם, 4 בנים ושתי בנות, בהן בת הזקונים אביטל".

אמיתי כהן, יו"ר הבית היהודי ברחובות וחבר מועצת העיר הוסיף, "זו משפחה מאד שורשית בעיר רחובות. האבא הוא רב קהילה לתפארת, והאם אחראית על בנות השירות בכל העיר. מדובר בהלם גדול, אנחנו רואים את האווירה ומדובר בתחושת אבלות קשה בקהילה. אנו מחזקים ומחבקים את המשפחה. הלב כואב, יש תחושה כבדה ועצובה מאד".

קרוב משפחה נוסף שיחזר אמש בכאב לידיעות אחרונות, "הם יצאו לחופשה בצפון כדי לנוח עם הילדים. פתאום ראיתי בווטסאפ המשפחתי הודעה שקוראת להתפלל לשלום הילדה הקטנה שטבעה. ניסיתי לברר מה קרה ‑ ותוך כדי כך קיבלתי הודעה מצמררת שמותה נקבע".