VDroom קיבלה הכרה של כמיליון יורו

סטארט אפ ישראלי, VDroom, ממשיך להפתיע ולחדש את עולם ההזמנות של בתי המלון והדירות להשכרה.

, כ"ז באב תשע"ח

VDroom
VDroom
צילום: יח"צ

כעת השיקה החברה גלריית 360°/VR המבוססת משין לרנינג, המציגה את התמונות הטובות ביותר בסדר חכם ובכך משפרת את יחסי ההמרה.

תחום התיירות עובר בשנים האחרונות מהפכה וירטואלית, במיוחד בכל הקשור להזמנת חדרים במלונות ובדירות נופש. בדיוק אל המקום הזה מכוונת חברת "וי.די.רום" (VDroom) שמובילה מיכל הובשמן וצוות הפיתוח אותו מוביל לאנס ביילי. החברה נכנסה בשנה האחרונה לרשתות בינלאומיות ומגדילה בהתמדה את מספר המלונות והדירות, שמצטרפים אליה בקצב גידול של למעלה מ100% בחודש בשנה האחרונה.

בעקבות ההצלחה וי דירום השיקה גלריית וי אר ו-360 חכמה, שמוצגת סמוך לגלריית הדו מימד של המלון או הדירה. הגלריה המבוססת משין לרנינג, יודעת לזהות ולהציג את התמונה הטובה ביותר של המלון, על מנת להגדיל את סיכויי ההמרה. האלגוריתם יודע לקחת את הפרמטרים החשובים ביותר מהרשת ולהציג את התמונות בסדר החכם ביותר.

"בשנים האחרונות קורה משהו בתחום הוירטואלי", אומרת הובשמן, "יש פה גם דחיפה של התחום מצד גוגל ופייסבוק ואנחנו מנצלים את האפשרות הזאת. בעזרת ממשק משתמש אינטואיטיבי, אנחנו מפעילים מאות טסטים בו זמנית, בזמן אמת, על מנת להגיע לתוצאה הטובה ביותר. למעשה, אנחנו באים לבתי המלון ובעלי הדירות ואומרים להם – תמנפו את התמונות שלכם וכך תמנפו גם את ההכנסות שלכם.

״בתי המלון והדירות משקיעים מיליוני דולרים בענקיות הטרוול ובעמלות על מנת שימלאו להם את החדרים. בעל נכס צריך לשאול את עצמו איך הוא מבדל את עצמו מאחרים, על מנת להגדיל הכנסות באופן ישיר ולתת ערך מוסף ללקוח״

מה הסוד שבטכניקה הזו שמוכיח את עצמו ועובד כל כך טוב?

"הסוד הוא בפשטות וביעילות של הטכניקה. היום אין כמעט אדם שעושה בוקינג לחדר במלון מבלי לעבור באתר של טריפ-אדוויזר ולקבל חוות דעת על המלון. למעשה, זו משענת הייעוץ העיקרית לכל מי שמזמין חדר. אנחנו מוכיחים שצילומי 360 יתנו פתרון אופטימלי לבעיה. אדם ירגיש כאילו הוא מסייר במלון וממש נמצא בחדר. היום כל הפתרונות בשוק הם מאוד כבדים מבחינה טכנולוגית. זמן הטעינה של התמונות באתרים של המלונות הוא איטי ואין שום חוכמה בתצוגה של התמונות. הפשטות אצלנו היא שבשתי לחיצות מקבלים תחושה שנמצאים ממש בחדר, ולא סתם בחדר, אלא בחדר שמתאים בדיוק לך".

ומה על המלון צריך לעשות על מנת להתחבר לשירות הזה?

"למעשה, המלון לא אמור לעשות שום פיתוחים ולא לשנות דבר באתר שלו. הוא מקבל מאיתנו מוצר מוגמר שבשלושה קליקים מתחבר לאתר הקיים של המלון או בית הדירות ויכול להתחיל בעזרתו למנף את ההזמנות וההכנסות שלו".

ומהיכן הנסיון שלך בתחום?

"חייתי בהולנד כ-16 שנה ושם הקמנו חברה בתחום הזמנות לבתי מלון באינטרנט, עם כ-80 עובדים. החברה גילגלה מחזור של כ-100 מיליון יורו בשנה וכבר הוכיחה את עצמה. לאחרונה מכרנו את החברה, הגענו לארץ ויחד עם צוות הפיתוח הנאמן שעבד איתי שנים, התחברנו שוב והקמנו את VDroom. כל העובדים שלנו הם מענף התיירות והאי–קומרס ומכירים היטב את התחום ולכן אנחנו נותנים פתרון יעיל, פשוט להפעלה וכזה שהוכיח את עצמו.

vdroom-travel.com