אשדוד
אשדודצילום: יונתן זינדל, פלאש 90

הבחירות לרשויות המקומיות מתקרבות ונדמה כי המועמדים באשדוד המבקשים להדיח את ראש העיר המכהן ד"ר יחיאל לסרי מתחרים ביניהם מי מכה חזק יותר על גבו של הציבור החרדי המקומי.

את הקמפיין האחרון השיק אלי נכט, עו"ד הנמנה על המגזר הרוסי, ובכוונתו להתחרות על קולות המגזר מול המועמד המוביל בציבור הרוסי שמעון כצנלסון.

מה שקומם את הציבור החרדי המקומי הוא העובדה שהוא בחר לפרסם את הקמפיין המתלהם על גבי אוטובוסים עירוניים החולפים בשכונות החרדיות בעיר.

"די לכפיה", כן לתחבורה ציבורית בסופ"ש ולשינוי חוק העזר העירוני", נאמר על גבי האוטובוסים.

כדי לנסות ולעצור את התופעה, אחד מעסקני המגזר החרדי המקומי, משה גרינבוים, שיגר מכתב לחברת 'אפיקים' וביקש למנוע את פרסום המודעות הללו.

"אני פונה אני כנציג ציבור חרדי באשדוד, בעקבות קמפיין פוגעני נגד הציבור החרדי בעיר שמתפרסם על גבי אוטובוסים של חברתכם, חברת אפיקים, לרבות באלה הנעים בתחומי השכונות החרדיות", כתב.

לדבריו, "מדובר בקמפיין של עו"ד אלי נכט, מועמד למועצת העיר הנמנה על עולי ברית המועצות, שכדי לצבור הון פוליטי ולגרוף קולות מהמגזר הרוסי בעיר, יצא בקמפיין פוגעני נגד הציבור החרדי באשדוד, תחת הכותרת "די לכפיה", כביכול מישהו מנסה לכפות על מישהו אחר אורח חיים מסוים בניגוד לרצונו".

"אני בטוח שחברת 'אפיקים', שנהנית מהציבור החרדי באשדוד שהוא משתמש כבד בחבורה ציבורית, תכבד את לקוחותיה ולא תיתן יד ובמה לפרסום קמפיין מביש ופוגעני זה, ובפרט שהוא מתפרסם אף על אוטובוסים שנכנסים לשכונות החרדיות", חתם את מכתבו.