בסינגל החדש, מתוך אלבום הבכורה מאירים נשמות, ממשיך אלחי לפרוט את סגנונו המוסיקלי בצליל ייחודי ומהדהד ומשקף לנו את עולמו האישי.

השיר שנכתב והולחן על ידי חנן בן ארי נולד משיחת טלפון בין שני בחורי ישיבה, אלחי וחנן (שלימים הפך לאמן מוכר), בה הם דיברו על הלבטים בין חיי קודש לאהבה למוסיקה. כעת עם צאת האלבום, השיר רלוונטי יותר מתמיד כשאלחי פורץ מחסומים אישיים ובוחר להשמיע את קולו ואת כולו.

"זו הייתה תקופה מטלטלת, הנגיעה בפרסום (כוכב נולד) והרצון לעסוק במוזיקה ולזכות בתשומת לב שהיא מספקת, אל מול המעבר אל עולם הערכים והסדר, בין מותר לאסור ובין קודש לחול בישיבה – הכל השתנה כשהבנתי שלשוב אליך (השם) – זה לשוב אליי ובלי המוסיקה בחיי אני לא באמת אני, לכן - זהו שיר חיי" מספר אלחי.


עם הסינגל משתחרר גם הקליפ הרשמי, שמשקף את אווירת השיר; סיפורו של ילד חסר בית ברחובות ירושלים - שחלומו היחיד הוא לעוף...".

אלחי, בחור ישיבה הוא יוצר, כותב ומלחין מוסיקה יהודית ישראלית, העוסק בין השאר בחינוך. באלבום הבכורה "מאירים נשמות" אלחי משלב בלדות נוגעות לצד שירים קצביים, וכולל שירים וניגונים שכתב והלחין בעצמו עם טקסטים שנשענים על מקורות יהודיים ועל אמונת האדם בעצמו ובכוחותיו. האלבום עתיד לצאת בתקופת חגי ישראל עם מופע השקה.

ביצוע: אלחי | מילים ולחן: חנן בן ארי | הפקה מוזיקלית: אלדד ציטרין.