כסאות בר במבצע
כסאות בר במבצעטיב העץ

חודש תשרי מתקרב אלינו בצעדי ענק ואין ספק שזאת התקופה המעניינת ביותר של חנויות הרהיטים בארץ שיוצאות במבצעי ענק לקראת ראש השנה. פריט מעניין שנכנס לבתינו בשנים האחרונות כחלק מריהוט הבית הוא כסא בר, בואו נגלה עליו כמה דברים מעניינים.

מה המחיר הסטנדרטי של כסא בר?

לאחר סקר שוק שערכנו, ניתן לראות קפיצות שונות במחירים של כסאות הבר. נתקלנו במחיר של 99 ש"ח ליחידה ואפילו גם ב6,000 ש"ח ליחידה, כמובן תלוי במותג, איכות, חומרי הכסא ועוד פרמטרים נוספים. לרוב, כסאות בר ינועו במחיר ממוצע של 500 ש"ח ליחידה. כסאות בר מפלסטיק יהיו בדרך כלל הזולים ביותר, ואילו דגמים העשויים מריפוד עם רגלי נירוסטה או עץ יהיו היקרים ביותר.

מה הרשתות מציעות לנו לקראת החג?

הסתובבנו במגוון חנויות הרהיטים בארץ לברר את המבצעים שמתכננים לנו לקראת החג, ויצא לנו בהרבה מהמקרים להיתקל באותם דגמים. לאחר בדיקה גילינו כי רוב כסאות הבר שמוצגים בחנויות מיובאים ע"י חברת טיב העץ, והיא דואגת לאספקת כסאות בר למרבית חנויות הרהיטים בארץ. הרבה מבצעים מוצעים כרגע בשוק לקראת החג, אך אין ספק שקנייה ישירות מהיבואן תהיה זולה יותר מכל מבצע מיוחד שהחנויות מציעות לקראת החגים.

כסאות בר מעץ
כסאות בר מעץטיב העץ

מדוע כסאות בר הפכו לפופולריים בשנים האחרונות ?

מעבר לעיצוב הנפלא של הפריטים המדוברים הנ"ל, כסא הבר מתאפיין ביכולת נפלאה לחסוך במקום בחדרי המטבח השונים. מכיוון שכיום המגמה הינה להתחשב בשטח ובמרחב המחייה בבית, כל פינה בה נוכל לקיים את היתכנות זו תהיה מבורכת. כסאות בר מתאימים לבתים בהם קיים שולחן תואם המשמש לישיבת אוכל עבור 3-4 אנשים. במקרים שכאלו הם יכולים להיכנס תחת השולחן במועד בו לא נסעד ועל כן יתרונם הרב. זאת ועוד, בכסאות בר מתכווננים בשל היכולת לנייד ולהתאים את גובהם על בסיס הגובה של האדם אשר יישב עליהם, אותם כסאות מתאימים כמעט לכל איש ואין זה משנה מה גובהו. כך יכולים ילדים ומבוגרים כאחד להיעזר בהם בכל עת.

כסאות מעוצבים
כסאות מעוצביםטיב העץ

כפי שנוכל לראות, ישנו יתרון יחסי של כיסא הבר על פני הכיסאות המסורתיים אותם אנו מכירים. בד בבד חשוב להזכיר כי כמו כל פריט ריהוט אחר, גם כאן חשוב יהיה לבחון את המחירים המוצעים לנו ע"י החברות המציגות את המוצרים הללו כחלק ממרכולתם. לאחר שנבחן את איכות הכיסאות חשוב כי נבדוק אם כך גם את רמת השירות של החברה שעומדת מאחוריהם עד לבדיקת המלצות אודותיה, קבלת אחריות לכמה שנים, בדיקת תקינות ועמידה בסטנדרטים בטיחותיים וכיוצא בזה. אם נדאג לכל זאת נוכל לשבת על בטוח על גבי כיסאות בר טובים למשך תקופה רבת שנים.

למה כדאי לשלב אותם בביתנו?

הבית בו אנו מתגוררים משמש אותנו למספר פעולות רב מאוד. בין לבין תהיינה אלו הארוחות (בוקר, צהריים, ערב) אשר ימלאו את הזמן הפנוי שלנו. למשל, כדי להפוך את חווית ארוחת הבוקר לחיובית ומועילה נשמח כי יימצאו בחיקנו כל האמצעים לצורך כך. כסאות בר יהיו חלק בלתי נפרד מישיבה איכותית ונוחה במשך כל עת שנסעד סביב השולחן ותשפר את חווית ארוחת הבוקר שלנו. כמובן כי שולחן הבר והכסאות יהיו חלק בלתי נפרד האחד מהשני ומתוך כך אל לנו להמעיט בערכם גם כן. איתור כסאות בר שיהיו גם איכותיים מספיק וגם מעוצבים ברמה המבוקשת יהיה משימה לא פשוטה אולם אם נדבק בתכניות שלנו וביעדים אותם הצבנו הרי כי רכישת כיסא חדש למטבח תהפוך למטלה קלה הרבה יותר.