רמי לוי: שילה אדלר האיש הנכון

איש העסקים רמי לוי סייר היום (שני) במועצה האזורית בנימין ביחד עם שילה אדלר, המועמד לראשות המועצה מטה בנימין, סיור השם דגש על הפיתוח העסקי והכלכלי של בנימין.

רמי לוי שהביע תמיכה במועמדותו של אדלר הבטיח לראשונה גם לספק שירותי משולחים והזמנות באינטרנט גם לתושבי יו"ש.

"אני מכיר הרבה שנים את שילה אדלר והוא איש ציבור ומעשה מוכשר ואין לי ספק שהוא יצעיד את בנימין קדימה. נענתי לבקשתו של שילה לעודד את המגזר העסקי בבנימין כי ברגע שמחזקים כלכלית את יהודה ושומרון ואת הדו קיום אתה מראה לעולם את הדו קיום שיש כאן, כל עניין החרם של האירופאים ושל אלו שמנסים לתייג את מדינת ישראל. אני מבטיח שתוך חודשיים נתחיל לעשות משלוחים בבנימין על ידי קנייה באינטרנט. שילה אדלר לא פעם ולא פעמיים הביא אותי לפה לסיור. אני רוצה להגיד לך כל הכבוד שילה. אתה אחד האנשים שמעודדים בדרך ארץ להשקיע כאן".

אדלר ציין "אני מתכוון לייצר אקלים תומך יזמות ושחרור הרגולציה והנטל הכלכלי, על מנת לפתח את המגזר העסקי בבנימין. ככל שנקדם יותר עסקים בהתיישבות כך תתפתח ההתיישבות כי אנחנו פה כבר 50 שנים ומתכוונים להיות פה עוד הרבה מאד שנים.

נגמר העידן של עוד צינור ועוד שביל וזו משימה לאומית לפתח את העסקים בבנימין שהיא המועצה הגדולה בישראל. במחקר גדול שעשינו עם משרד הכלכלה, תושב ההתיישבות נוסע בממוצע שעתיים ביום במקום לנסוע כמה דקות בודדות ולכן צריך להביא פה הייטק, לעודד הקמת עסקים בבנימין. כלוי ללוי, אני קורא לך רמי להמשיך לפתח את בנימין".