=איתן ברושי
=איתן ברושיצילום: הלל מאיר/TPS

אילן בומבך, עורך דינו של חבר הכנסת איתן ברושי, שלח היום (שני) מכתב התראה לחברת הכנסת שלי יחימוביץ' שבו הוא דורש ממנה להתנצל על האשמת ברושי בהטרדה מינית של נשים.

על פי דיווח בחדשות 2, עו"ד בומבך הבהיר כי יגיש תביעה לבית המשפט בגין לשון הרע אם ח"כ יחימוביץ' לא תתנצל בתוך חמישה ימים.

לדברי בומבך, האישה שטענה שברושי הטריד אותה כשהיה מג"ד בגולני, ''ידעה כי המעשים המתוארים הינם פרי דמיונה, אשר לא היו ולא נבראו ופרסומם מהווה עוולה לפי חוק איסור לשון הרע", כתב. "כדי שלא לחשוף עצמה לתביעה, בחרה 'המתלוננת' לפרסם את השקרים באמצעותך".

פרקליטו של ברושי כתב ליחימוביץ', "במקום להפנות את המתלוננת לרשויות האכיפה, נטלת את החוק לידיך, כשכל העת את נוטלת לעצמך סמכויות חקירה, שיפוט וביצוע. דברים אלה הם המשך ישיר של מסע תעמולה מכוון ומתוזמן נגד מרשי".

חברת הכנסת יחימוביץ' מסרה בתגובה, "ברושי שותק ולא מקובל עליי שאיש ציבור שותק ולא אומר את דברו ומשתמש בעו"ד שמקבל כסף והאיומים שלו לא מפחידים אותי. התפקיד שלי בתור שליחת ציבור, החסינות המהותית שלי היא להשתמש בכוח שיש לי כדי להושיט יד לחלשה, לקורבן. ולא רק בתחום הזה אלא גם בתחומים אחרים, ואני מתכוונת להמשיך לעשות את זה".