מי שהיתה אחת ממנהלות התקשורת של הבית הלבן תחת הנשיא דונלד טראמפ, טענה בספר חדש שקיימת הקלטה בה הנשיא נשמע אומר את המילה "ניגר" – ביטוי פוגעני נגד אנשים ממוצא אפריקני.

מקורבי טראמפ מכחישים את הטענה של אומרוסה מניגולט-ניומן – המוזכרת בדרך כלל בשמה הפרטי בלבד. אומרוסה הכירה את טראמפ כשהשתתפה בתוכנית הריאליטי "Celebrity Apprentice". היא פוטרה מתפקידה בבית הלבן ב-13 בדצמבר, 2017.

טראמפ הגיב לפרסום בציוצים בהם כינה את אומרוסה "אכזרית אך לא חכמה".

בספרה טוענת אומרוסה כי קטרינה פירסון, ששימשה כדוברת מסע הבחירות של טראמפ ב-2016, סיפרה כי שמעה ממקורותיה כי היועץ האסטרטגי פרנק לאנץ שמע את ההקלטה המדוברת.

פירסון הכחישה את הדברים בראיונות ואמרה שאומרוסה היא היחידה שטענה שקלטת כזו קיימת. "ברור שאומרוסה נמצאת במצב מאוד נואש, ואני באמת מרחמת עליה", אמרה. עוד טענה כי מדובר ב"לכלוך תמורת מזומנים" וכי אומרוסה "פוגעת באיש היחיד שעזר לה להפוך למי שהיא בעולם הסלבריטאים".

פירסון שיערה שאומרוסה המציאה את קיום ההקלטה "ככלי למניפולציה של הסובבים אותה".

גם מקורבת אחרת של טראמפ, לין פאטון – אף היא שחורת עור – תקפה את אמינות טענותיה של אומרוסה. לדבריה, אומרוסה אמרה לה בשיחת טלפון ב-12 בדצמבר, 2017, שהיא שמעה בעצמה את ההקלטה המדוברת. ואולם, בימים האחרונים אמרה אומרוסה שלא שמעה את ההקלטה עד אחרי שפירסמה את ספרה.