חיזוק ההתיישבות בגליל
חיזוק ההתיישבות בגלילצילום: דוברות

שר החקלאות אורי אריאל (הבית היהודי) הגיע ליישוב בית רימון כדי להשתתף בהרמת כוסית לכבוד ההכרזה על הקמת היישוב שיבולת.

השר אריאל מלווה את תהליך הקמת יישוב שיבולת ואת גרעין התושבים מיום הקמתו. יחד עם החטיבה להתיישבות הפך החלום למציאות והגרעין יהפוך ליישוב.

היישוב שיבולת ייבנה סמוך לבית רימון ויפעל תחת המסגרת המוניציפלית של המועצה האזורית גליל תחתון. שיבולת יהיה יישוב קהילתי לאוכלוסיית בעלי צרכים מיוחדים.

"זכיתי להיות בין היוזמים והמקדמים להקמת היישוב שיבולת", אמר אריאל. ''אתמול בקבינט הדיור של הממשלה, הוחלט על אישור שלושה יישובים חדשים. החלטה זו מבשרת על התקדמות מרעננת וציונית הנותנת כוחות מחודשים בכדי להמשיך וליישב את הארץ. אנו עמלים על עוד מספר החלטות חדשות בכדי להמשיך בתנופה בהקמת יישובים חדשים בארץ ישראל.

''בשיבולת ישנו גרעין מצוין. המועצה האזורית גליל תחתון ותושביה ישמחו לאמץ לחיקם מתיישבים חדשים, המשלבים בתוכם גם בעלי מוגבלויות והם רואים בכך ערך עליון. יישר כוח גדול והמשך פורה של ציונות בארץ ישראל", בירך השר אריאל.

אופיר שיק, מייסד אגודת שיבולת, אמר כי "לאחר עבודה מאומצת אנחנו מתרגשים לקראת הגשמת החלום וחדורי מוטיבציה להמשך הדרך שעוד נכונה לנו. שיבולת תקום בעזרת ה' כמודל ייחודי לתפארת המדינה בה יחיו כקהילה אחת אנשים עם מוגבלות לצד אנשים ללא מוגבלות, ואף תחזק את ההתיישבות בגליל התחתון".