הרב יעקב מדן
הרב יעקב מדןאלירן אהרון

חתימת 250 הרבנים על מכתב בניסוחם של רבותינו הרב ליאור, הרב טאו ואחרים שליט"א, גררה מכתב נגדי של עשרות רבנים ורבניות, מכתב של אהבה והערכה ללהט"בים בכל מקום שהם.

שתי קבוצות החותמים רחוקות זו מזו מאוד. המשותף להן, שתיהן לא הבדילו במפורש בין בעלי נטייה הומוסקסואלית לבין אנשים העוברים על תועבות כנען שבמשכב הזכר עצמו. הבדל זה הוא קריטי גם כשלעצמו וגם לצורך מאבקנו על נפשות הנערים היוצאים ממקומותינו וגם ממקומות אחרים.

הבדל גדול בין שתי קבוצות הרבנים: בעוד שאין ספק שהקבוצה הראשונה (250 הרבנים) אכן התכוונה רק לעוברי העבירה ולמנסים לגבות אותם בחוקי 'משפחה' ומבחינה ציבורית, ולדעתי רק טעתה בניסוח ובנעימת דבריה, הרי על פי העולה מדברי הקבוצה השנייה, היא מוכנה לגבות באהבה ובכבוד גם את עוברי איסור משכב זכר, שהיה מוגדר בשפה הישראלית עד לפני שנים לא רבות, ובצדק, כ'מעשה סדום', והוא אכן תועבות כנען המסופרים על אנשי סדום.

כאן יש להבהיר בדרך שאינה משתמעת לשני פנים: מאבק עתיר ממון מקרנות עתירות ממון מתנהל עתה על דמותה של החברה הישראלית ושל מדינת ישראל. קרנות אירופיות אלו יודעות שזו הדרך הבדוקה להכריע את מדינת ישראל, שהצלחתה לצנינים בעיני אירופה.

קבוצת אנשים (ונשים), שלדעתי הם מיעוט בעם, אך הם בעלי כוח רב והשפעה רבה, מנסים לעקור כל עקבות של היהדות המסורתית של ישראל סבא מן החברה הישראלית ומן המדינה. הם עושים זאת בנוגע לשבת, לחוק הלאום, לחיפוי על מחבלים ושונאי ישראל (עהד אל תמימי ועוד), ובעיקר בכל מה שקשור לפירוק המשפחה היהודית לטובת זכויות הפרט.

הם מנצלים בציניות אנשים שאינם אשמים במצבם, וחלקם גם לא עשו כל רע, כדי לגרוף את כל קופת הרס המשפחה היהודית לכיסם, ולהביא אותנו למצב כמו מה שקורה היום בשוודיה ובארצות אירופיות נוספות.

החוקים שהם דורשים הם מן הקיצוניים ביותר גם ביחס לאירופה ולאמריקה. חוק הפונדקאות העלול לנצל נשים הזקוקות לכסף לתרום את ילדיהן לזוגות חד מיניים הוא שיאו של המאבק. כישלון במאבק זה משמעו 'ויגדל עוון בת עמי מחטאת סדום'. איך נביט כלפי שמים בתפילתנו לה' שיושיענו מידי אויבינו אם נתרשל חלילה במאבק זה ונשתוק, רק כדי שה'מיינסטרים' כביכול, לא יתנפל עלינו כחשוכים?

משמעו של המאבק הוא גם יבוא תינוקות מארצות חוץ, הודו, ברזיל וכד' שיאכלסו את ארץ חמדה שהנחיל לנו ה' במקומו של העם היהודי. זהו מאבק שיש לנהלו בדרך חכמה כדי שנועיל במקום להזיק. ציבור היעד הוא הציבור המסורתי, המהווה רוב מניין של העם, והוא לוקה לעתים בנטייה ללכת בעקבות שטיפת מוח תקשורתית כמו זו שנעשית עתה בממון רב ובשיתוף עולה של כמעט כל אמצעי התקשורת.

נתפלל לה' שינחה אותנו בדרך נכונה במאבק זה, ואסור לנו בשום מקרה לוותר עליו אם חפצי נצח ישראל אנחנו.

נ"ב: שמעתי שהיו רבנים גדולי תורה שנפגעו מדבריי ב'מקור ראשון'. ערב ראש חודש אלול הוא הזדמנות נכונה לבקש את מחילתם.