ניהול מוניטין: תוצאות החיפוש בגוגל

מכירים את הרגע הזה שאתם מחפשים מישהו בגוגל ופתאום יש השלמה אוטומטית מטרידה?

, ד' באלול תשע"ח

ניהול מוניטין
ניהול מוניטין
צילום: pixabay

או שאתם מחפשים חברה והדבר הראשון שמופיע הוא פרופיל הפייסבוק של הבעלים שלה? ובכן, אלו מקרים שקורים מדי יום ומשפיעים על המוניטין של כולנו. אז אם אתם רוצים לדעת איך ניתן להשפיע על תוצאות החיפוש ולשלוט במוניטין שלכם ברשת, אל תחמיצו את הכתבה הבאה.

יצירת קונוטציה חיובית לשם של המותג שלכם

אין ספק שכל ביצוע נכון של ניהול מוניטין ברשת מתחיל בשינוי התדמית של המותג שלכם במנוע החיפוש הגדול בעולם. ניתן ליצור זאת בעזרת מילות השלמה חיוביות, כתבות מחמיאות באתרים המובילים או באז חיובי מסביב למותג. בכל מקרה, חשוב לדעת שניתן לדחוק את התוצאות הקיימות באופן הדרגתי וליצור תדמית נכונה יותר ברמה האישית והעסקית כאחד.

ניהול של משברים בזמן אמת

לא הרבה יודעים זאת אך יש זמן קצר מאוד עד שהמשבר האישי או העסקי שלכם חורג מגבולות הרשתות החברתיות אל תוצאות החיפוש של גוגל. בזמן הזה ניתן לבצע שורה של צעדים אשר מאפשרים להכיל את הסיטואציה ולהפוך כל משבר להזדמנות של ממש. לכן, חשוב לבצע ניטור מתמיד של הנוכחות שלכם בכל הפלטפורמות ולייצר תגובה אשר תגבה אתכם או את העסק שלכם.

מחיקה של היסטוריה בעייתית

בלא מעט מקרים, בעלי עסקים ואזרחים מן השורה יכולים למצוא את עצמם בהקשרים של תביעות משפטיות, שאין להם כל קשר אליהן. הסיבה לכך נעוצה בעובדה שגוגל לא מבחין בין אנשים שונים בעלי אותו השם, גם אם מדובר בגילאים שונים או כאלו שגרים באזורים שונים. לכן ,כל ביצוע נכון של ניהול מוניטין ברשת יתחיל מאנליזה של המצב הקיים ובחירה באסטרטגיה הנכונה לעניין.

מלחמה בפייק ניוז ובשיימינג און ליין

שיימינג, פייק ניוז או סתם בריונות ברשת עלולים להביא לתוצאות מפחידות. העובדה שאין כל פיקוח על מה שעולה לרשת האינטרנט (ומוצג בגוגל ובחברת הבת שלה: יוטיוב), היא מתכון לאסון. אבל חשוב לזכור שיש מגוון של כלים וטקטיקות להבהיר לחברה הגדולה בעולם שמדובר בתוכן פוגעני שעלול להזיק. בלא מעט מקרים, ניתן להסיר לא מעט אזכורים שלילים או מידע לא נכון רק על ידי דיווח מתאים.

בנייה של תשתית דיגיטלית איכותית

אחד האספקטים החשובים ביותר בניהול מוניטין איכותי טמון בבנייה של תשתיות דיגיטליות מקצועיות. זה עשוי להיות בנייה של אתר חדש, טיפוח של בלוג מקצועי או שימוש בטכניקות SEO קלאסיות. בכל מקרה, בנייה של תשתית דיגיטלית איכותית תאפשר לכם "להעיף" את תוצאות החיפוש אל הדפים שאף אחד לא מגיע אליהם ולקבל את הפרסום החיובי שמגיע לכם. כי למרות שאומרים שאין דבר כזה פרסום רע, אין ספק שמוניטין רע לא יכול להועיל לחיים החברתיים או המקצועיים שלכם.

לסיכום, ניתן לראות שעל ידי בחינה מדוקדקת ועבודה יסודית ניתן להסיר שורה של אזכורים שליליים. ניתן לעשות זאת על ידי יצירה של תוכן מחמיא, הקפדה על דיווח מדוקדק ושימוש במגוון של טכניקות דיגיטליות. הסוד טמון בהתמדה ובניטור חכם של השם האישי והמקצועי שלכם.

המאמר באדיבות המומחים של חברת https://www.linkshake.co.il/