השר בסניף החדש
השר בסניף החדשצילום: אנטון פילין

אתמול (א') הגיע שר החינוך ויו״ר הבית היהודי, נפתלי בנט, לעיר אריאל על מנת להביע תמיכה ברשת בורגארנץ׳ על פתיחת סניף הרשת החדש בעיר.

כזכור, לפני כחמש שנים, בשנת 2013, סירבה רשת מקדונלדס ישראל להקים סניף בקניון החדש שעתיד להיפתח בשנת 2017 בנימוק כי ״לחברה יש מדיניות ותיקה לפיה לא יוקמו סניפים מעבר לקו הירוק״.

כיממה לאחר מכן פנו בעלי בורגראנץ', האחים אלי ויובל אורגד, לאיש העסקים רמי לוי והציעו לו כי הם יהיו אלו אשר יפתחו סניף בקניון החדש. בעקבות ההצעה בירך השר נפתלי בנט, אז שר הכלכלה, את בעלי בורגראנץ' בדף הפייסבוק שלו וכתב ״אלי אורגד, הבעלים של בורגראנץ' הודיע בתגובה לחרם מקדונלדס על העיר אריאל, שהוא יקים סניף מפואר של בורגראנץ' בעיר. אני מבטיח להגיע לאכול את הבורגר הראשון ביום הפתיחה. כל הכבוד אלי וכל הכבוד בורגראנץ'״.

עתה, חמש שנים אחרי, מימש בנט את הבטחתו, כאשר הגיע אתמול לעיר אריאל והתיישב לאכול את הבורגר המיוחל בסניף החדש.

בנט ציין כי ״אני כל-כך שמח להיות כאן, בסניף בורגראנץ׳ החדש והראשון בעיר אריאל. זו בשורה חשובה לכל החברות והגופים המסחריים בישראל. לא ניתן להתעלם מכוחה של ההתיישבות, ואיכות החיים בה נמצאת בתנופה מתמדת במסחר, בחינוך, בתרבות ובתחומים נוספים. האחים אורגד הרימו את הכפפה והחליטו להקים כאן סניף נוסף של רשת בורגראנץ׳, בעיני זה לא רק החלטה מסחרית אלא גם ציונות אמיתית. הבטחתי שאגיע לאכול כאן המבורגר לרגל הפתיחה, וכעת באתי לקיים את ההבטחה. היה טעים ומרגש".

עו"ד אלי אורגד, מבעלי רשת בורגראנץ', מסר: "בורגראנץ' חרטה על דגלה את ערך הישראליות. הקמת הסניף החדש באריאל מייצג את ערך זה בצורה הטובה ביותר".

פוסט ההתחייבות של השר
פוסט ההתחייבות של השרצילום: צילום מסך