נירית זמורה

נירית זמורה אשר נדקרה לפני כשנתיים על ידי מחבל בצומת גוש עציון מברכת על החלטת הפרקליטות הצבאית לערער על פסיקת בית המשפט הצבאי שהרשיע את המחבל בעבירה של גרימת חבלה חמורה וזיכה אותו מעבירה של ניסיון רצח.

בשיחה עם ערוץ 7 אומרת זמורה, "אנחנו ספגנו אכזבה מאוד גדולה מהמערכת המשפטית. אנחנו מקווים שהפעם השופטים ינהגו באחריות כלפי אזרחי מדינת ישראל".

"אני חושבת שיש כאן איזה שהוא בלבול מערכתי", מוסיפה זמורה, "אני לא מסירה אחריות מהשופטים אבל יש כאן עניין מערכתי. רק אתמול שמענו על מחבל שרצה לבצע פיגוע ולא הספיק והחליטו לשחרר אותו לביתו. יש כאן אווירה לא בריאה שמחלחלת גם למערכת המשפט".

הערעור חשוב מאוד לזמורה לא רק בנוגע לשאלת העונש שיוטל על המחבל, "חשוב לנו שתהיה הכרה בכך שזה ניסיון לרצח, חשוב לנו שתהיה החמרה בעונש ואנחנו מקווים שזה יקרה".

בהמשך מספרת זמורה כי חיי המשפחה נמשכים, מתוך שאיפה להתרכז דווקא בדברים המשמחים, "אנחנו מתכוננים לבר המצווה של הבן, מנסים להיות עסוקים בשמחות. כל אירוע שאני משתתפת בו ממסיבה בגן ועד בר מצווה או בת מצווה שהיתה לנו, אני חשה שזה לא מובן מאליו שאני עומדת על הרגליים ועל זה אני מודה לקדוש ברוך הוא ולרופאים בבית החולים שערי צדק".